Hello Steemit World :) This İs My Short StorysteemCreated with Sketch.

in #life7 years ago

Hello everyone my name is Çiğdem. I live in Edirne. I am still a student. I study architecture at university. I dont like my school but I like my profession. (Part two is more important: D)

​​I have a very sweetei boyfriend. (this is more important) He is @safakturk and yessss I love him. My interests are limited. Because it can be pretty hard to enjoy something. I can find counts, crafts, design, my profession, drawing, reading books, philosophy, science, travelin, cooking, computer games... I like to make something desing. I hope so you like my design. Nice to to meet you. It's nice to be with you. Do not forget to say hello to your new neighbor and do not forget to support it.

Merhaba millet benim adım Çiğdem. Edirne'de yaşıyorum. Malesefki hala öğrenciyim, mimarlık okuyorum. Okulumu sevmiyorum ancak mesleğimi seviyorum. (bence 2. kısım daha önemli 😀)

Dünyalar tatlısı bir erkek arkadaşım var. (Bu dahada önemli) @safakturk ve evet kendisini çok seviyorum. ilgi alanlarım biraz kısıtlı. Çünkü birşeylerden hoşlanmam epey zor olabiliyor. Bu bence kötü bir özellik. Bulabildiklerimi sayıyım, el sanatları, tasarım, mesleğim, çizim yapmak, kitap okumak, felsefe, bilim, seyahat etmek, yemek yapmak, bilgisayar oyunları... Kısaca bir şeyler üretmeyi seviyorum. Umarım yapıp paylaştığım tasarımları sizlerde seversiniz. Tanıştığımıza memnun oldum. Aranızda olmak güzel. Yeni komşunuza merhaba demeyi ve desteklemeyi unutmayın.

IMG_20171104_192103.jpg

Sort:  

Tebrikler. @anadolu'dan %50 oranında bir oy aldınız. Kaliteli içerikler ürettiğiniz sürece yanınızdayız.

merhaba aramıza hoş geldin. Türk topluluğu olarak her türk üyesini desteklemekteyiz. Türk topluluklarının oluşturmuş oldugu Discord kanalımıza girerek Steemit hakkında sorular sorarak Türk arkadaşlarımızdan öğrenebilirsiniz. Her yeni üye olan Türk kullanıcılarını davet etmekteyiz. Amacımız Türkler dağınık değil toplu olması ve Türk topluluguna destek vermek

Discord Kanalımız : https://discord.gg/5brGPVz

Tesekkr ediyorum hoş buldum:)) hemen göz atiyorum

rica ederim hocam. kanalımıza bekleriz.

Hoşgeldin çiğdem :) discord kanalında steemit hakkındaki bütün detayları öğrenebilirsin.

Teskkrler beni nerden taniyorsunz acaba

Fotoğraftan :) Aynı köydeniz, Sedat Özdemir ben :)

Pleased to meet you Çiğdem!
Welcome to Steemit!!

Aramıza hoşgeldiniz :)

Hos buldumm :)

Steemite hoşgeldik bitanem 😀

Hoşbulduk bebeğim 🤗 kaplumbağa hızıyla buralarda yürümeye hazır mısın 😂

tabi ki :D sen yanımda olduktan sonra ...

Hoş geldin @cgdmkirik. Umarım arkadaşın da sen de burada güzel vakit geçirirsiniz..

ikimiz adına teşekkürler :)

Congratulations @cgdmkirik! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66167.71
ETH 3014.78
USDT 1.00
SBD 3.73