You are viewing a single comment's thread from:

RE: A lonely old woman

in #life6 years ago

Nu am putut sa imi retin lacrimile citind povestea acestei femei care, pare ca e singura si abandonata. Chiar daca nici unul din cei 7 copii nu vor sa stie de ea, am inteles din vorbele ei ca exista Cineva caruia ii pasa de viata ei: Dumnezeu. Femeia aceasta are o credinta care o plaseaza dincolo de ceea ce se vede, dincolo de dificultatile de fiecare zi.
Imi place ca ai numit-o "EROU"! Este un exemplu a unei inimi smerite si poate fi "Eroul " nostru al fiecaruia.
Multumesc, Sergiu ca ai impartasit experienta ta impreuna cu noi.

Sort:  

Credetima ca si pentru mine a fost greu sa scriu aceasta postare...mi-am notat in mare aproape tot ce mi-a povestit iar cand m-am apucat sa scriu cu greu am vazut de lacrimi....este o femeie speciala, o batrana cu credinta...! iti multumesc pentru acest comentariu frumos.

Te cred, Sergiu... si o sa ma rog si eu pentru ea.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 57369.97
ETH 2943.81
USDT 1.00
SBD 3.63