Sort:  

για πες ακουω προτασεις!

εχω κατεβασει καποιες αλλα βαριομουν ακομα κ να δω αυτες :P

Θα σου πω μερικές από τις αγαπημένες μου.. Μπορεί να τις έχεις δει κι όλας μερικές..

Taboo, Westworld, Marco Polo, Money Heist (δεν ξέρω αν το είδες), Τhe Haunting of hill house (τώρα το ξεκίνησα), Breaking Bad (παλιό και τέλειο), Better Call Saul (αν έχεις δει Breaking Bad).. Αυτά μου ήρθαν εκτός από Vikings και Game of Thrones..

τα χω δει ολα :P εκτος απο αυτο Haunting of hill house, αν ειναι τυπου θριλερ ισως για αυτο, τα βαριεμαι ουτε ξανφιαζομαι-φοβαμαι οποτε δν ξερω :P (εκτος αν ειναι τοσο καλο κ αξιζει)

Οπως βλεπεις εχω χρονο :P

ΟΛΑ?? Όντως έχεις χρόνο αλλά απ' ότι φαίνεται ξέρεις να τον αξιοποιείς!! ;) Όσο για το Hunting δεν έχω δει πολλά επεισόδια για να σου πω σίγουρα.. Επιφυλάσσομαι όμως!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63701.54
ETH 3092.31
USDT 1.00
SBD 3.87