Vasiyetimdir; ELA ve LALE Mezarıma Gelmesin

in #life7 years ago

Arkadaşlar merhaba;
Bu yıl oğlum 1.sınıfa başladı, birçok ebeveynin sorunu olan sıkıntılarda bizde karşı karşıyayız bunların başında gelen harfleri öğrenme sorunları önceden bizlere ilk başta çizgiler daireler falan öğretirlerdi şimdi ise direk harflerle başladılar harfleri de öğretirken sayfa sayfa yazacaklarına ela ve lale üzerinden gidiyorlar inanın bıktım lale' sinede ela' sına da . Önceden tabi ana okulu yoktu sıfırdan öğretiyorlardı şimdi ana okulu var diye harfleri öğretmeden direk geçtiler kelimelere sonra sayın veli oğlunuz yazmak istemiyor. Ne yapayım yazmak istemiyorsa ben öğretecek olsam neden okula yollayayım vallaha kafayı yedim. Oğlum okula gitmeden önce diyorlardı çocukların bazıları psikolojik destek alması gerekiyor diye kızıyordum. Şimdi kesinlikle hak veriyorum yoksa benim destek almam gerekecek :) ....

vasiyet.jpg

Sort:  

Bir çocuğu okula, hele de Devlet okuluna göndermek Duvardaki Tuğlalar'dan birisi olması için ön açmaktır. Okula git derslerin iyi olsun, ki güzel bir üniversiteye git, ki güzel bir işin olsun..

Yani;
Sistem için yararlı bir köle ol. Ne derlerse yap. Hayatında hiç bir İranlı ya da Ermeni sana zarar vermemişken, "Milli eğitim"le 100 yıllık Taraflı hikayeleri kafana soktukları için, ve bir süre sonra bunları kendi düşüncelerin sandığın için, zamanı geldiğinde bir parmak işaretiyle; adını, kim olduğunu, nasıl yaşadığını bilmediğin bir kişinin dükkanında Ermenice ya da Arapça yazıyor diye git camını kır, hatta yangın çıkar.
Otomatik olarak vergilerini öde, krediyle ev-araba al, bunları ödemek için 30 yıl köleliğe devam et. Bu süre içinde emeklilik yaşının iki kez yükseltildiğini gör. Ama çalışmaya devam et. Et ki Plazalarda ve Sarayda oturanlar, itibarlarında israf olmadan yaşayabilsinler..
.. ..

Adı üstünde, itim.

Bu yorumdan sonra çocuğu okuldan almayı bile düşüne bilirim :) Gel gelelim şuanki sistemle okumadığın sürece bir hiçsin tabi babadan kalan yüklü bir paran yoksa..... Galiba okumadan bir yerlere gelen son kişiler bizleriz bunuda neden dedim bizim zamanımızda birilerinin yanında çıraklık yapıp bir iş kurup sonrada hayatını idame ettirebiliyordun şimdi bu imkansız oldu, şimdi ben dükkanımda çalıştırabileceğim çırağı dahi bulamıyorum. Şuan ustalığınla dükkan açmak için bile eğitim istiyorlar. Düşünki ben okumamış meslek sahibi olmuşum dükkanımı açmışım ama hayır sen çalışamazsın yanında bir üniversite muzunu olması gerekiyor diyorlar yakında diploma olmadan mesleğinde olamaz diyecekler.

:))
Aileler; okul servisi, kitaplar, dersanelere harcadığı parayı, çocuğun yeteneği olan konuda gelişimi için harcasalar, eminim çocukların hem maddi hem de manevi olarak daha iyi bir hayatı olur.

https://www.youtube.com/results?search_query=ted+ken+robinson+t%C3%BCrk%C3%A7e+

https://www.youtube.com/results?search_query=%C3%B6zg%C3%BCr+bolat

evet bir yazıda bu tip bir hesaplama yapılmıştı çocuk 18 yaşına gelene kadar okula harcanılan paralar biriktirildiği zaman hatırı sayılır miktarda paralar çıkıyor ortaya

Calling @originalworks :)
img credz: pixabay.com
Nice, you got a 21.0% @welcomebot upgoat, thanks to @emremutlu
Want a boost? Minnowbooster's got your back!

The @OriginalWorks bot has determined this post by @emremutlu to be original material and upvoted it!

ezgif.com-resize.gif

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!
For more information, Click Here!
Special thanks to @reggaemuffin for being a supporter! Vote him as a witness to help make Steemit a better place!

Güzel bir sözü hatırlatayım:

"Hiç bir zaman okuduğum okulların, EĞİTİMİME engel olmasına izin vermedim" .-)

hocam sikinti bizim cocuk egitim almak istemiyor 😀

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 67531.56
ETH 3528.71
USDT 1.00
SBD 3.06