Kısa Bir Aradan Sonra

in #life6 years ago (edited)

Herkese Merhaba

Bir süredir iş ve özel yaşantımdaki yoğunluk sebebiyle steemit'de aktif şekilde bulunamamıştım.


src

Aynı zamanda bu süreçte steemit'de yatırım fırsatları için bir takım uğraşlar içerisinde bulundum ve 15 gün önce bir miktar yatırım yaptım. Lakin ben yatırımı yaptıktan sonra steem düzenli bir düşüş içerisine girdi.


Bu nedenle yapmış olduğum yatırımımı SP'ye dönüştürme planımı bir müddet askıya aldım.


src
Bu durum her ne kadar moralimi bozsa da uzun vadede geri dönüşlerin güzel olacağını düşünerek yoluma devam ediyorum. Elime geçen her fırsatta yatırım yapmaya çalışacağım. Her ne kadar yatırım tavsiyesi legal olmasa da gelecek vaat eden bu sistemin iyi incelenmesi, anlaşılması ve bu hususta atılacak adımların gözden geçirilmesi taraftarıyım. Ben açıkçası yoluma bu şekilde devam ediyorum ve bundan kazançlı çıkacağıma inanıyorum.


src

Bu süreçte steemit markette sbd karşılığı steem alım satımı yapıyorum. Bu konuyla ilgili @anadolu ve @sorucevap hesapları daha önceden detaylı anlatım yapmışlardı, küçük bir aramayla o gönderilere ulaşabilirsiniz.

Benim bu konudaki izlenimlerim oldukça pozitif çünkü steem bazında kazançlarım geçen günlere göre hiç de fena sayılmaz. Bu nedenle bir müddet daha alım satıma devam edeceğim.



Son olarak temennim Steemit'de hem yatırım hem de içerik bazlı girişimlerde bulunan tüm arkadaşlarımın hak ettikleri kazançları elde etmesi yönündedir.
Buna istinaden herkese güzel günler, bol kazançlar dilerim.

 

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61497.12
ETH 2932.17
USDT 1.00
SBD 3.62