You are viewing a single comment's thread from:

RE: Au revoir France; Hallo Deutschland!

in #life6 years ago

Okay, clear.
I saw your transfer of the SP you curated, thanks a lot! You got a great return, well done 👏.
I'll probably end the delegation tomorrow, I hope you enjoyed it and wish you and your family a great vacation.

Sort:  

Yes was erg leuk!
Vond het cool om weer eens serieus op zoek te gaan naar hoge curation rewards. En ik denk dat met zo'n 350-400 SP het te doen moet zijn om af en toe boven de 2 SP curation reward per week uit te komen. Dat lukt vooral als je het een paar weken achter elkaar doet, auto votes instelt en heel goed reviewt. Qua tijd die je er instopt loont dat natuurlijk totaal niet.

Ook leuk is dat ik met deze hoeveelheid SP voor het eerst comments kon upvoten, waarbij de upvote value boven de dust threshold was.

Goed om te horen. Als ik weer op vakantie ga zal ik zeker aan je denken. Dat wordt waarschijnlijk een langere tijd, dus dan kun je wat langer uitproberen en bijstellen

Nog langer?
Je werkt toch gewoon voor een baas? Ik moest vroeger hemel en aarde bewegen om 3 weken te kunnen. Nog steeds eigenlijk wel een beetje al ben ik nu zelfstandige en werk ik veelal in opdrachten die minstens een paar maanden duren.

Kwestie van veel dagen per jaar (ruim 7 weken) en genoeg opsparen. Ik ga in december en januari weg, dus dan kan ik ook van 2 jaar dagen gebruiken.
Uiteraard moet ik het wel goed afstemmen met mijn leidinggevende en lopende opdrachten, maar dat is goed te overleggen gelukkig.

Weet je toevallig of er een minimum tijd is voor een delegation?
Kan je bijv. 1 dag of 1 uur iemand een delegation geven?

Geen idee. Ik weet wel dat er een afkoelingsperiode van 7 dagen is waarin je de SP niet kunt gebruiken. Erg kort delegeren is niet zo handig dus.

Aha dat vroeg ik me dus af. Ik dacht anders gaat iedereen een mega berg SP delegeren voor een paar uur zodat steeds iemand anders 50% van zijn of haar VP kan opmaken.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62963.68
ETH 3115.67
USDT 1.00
SBD 3.89