You are viewing a single comment's thread from:

RE: 4 o’clocky SINTERKLAAS CELEBRATIONS

in #life5 years ago

Ben eens benieuwd of er dit jaar wel iets in m'n schoentje zit...
PS voor de Sint: Ik heb al nieuwe geurvreters, dus het mag best iets anders zijn.

Sort:  

Ik ben blijkbaar niet braaf geweest dit jaar...in het schoentje zat niets, nada, noppes...
en eronder alleen nog wat hondepoep van de laatste wandeling

Ik had ook niets alleen een scheurkalender met oma’s tips 🤨🤨🧐

Jij hebt dus een héél jaar elke dag iets...(nu ben ik wel jaloers...)

Ach ja, vlak voor het slapen gaan neem ik gewoon een Zoloft, een Trazolan, een Cipramil en een Prozac-je en dan overleef ik het wel weer...

Weet je wat feelx ik schenk mijn scheurkalender aan jou 😉 moest er even over nadenken maar jij verdient hem. DM me je adres en All Will be ok, of kom je naar de meetup 13-1 in Rotterdam?

LOL
Ben ik zo zielig dan...; hahaha
Het is zo goed alsof ik hem al gekregen heb, ik zou hem toch maar in stukken scheuren, en dat doe je niet met een cadeautje... hahaha
Met "follow" of een "upvote" ben ik al tevreden.
Maar ik apprecieer het gebaar, dank u wel.

R'dam, is wat ver voor mij, ik heb geen auto (of je moest er me eentje cadeau doen (lol))

Ja joh dat kan Steem staat sky high dus een auto is prima...... was het maar zon feest

Misschien eentje zelf maken...

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 56792.82
ETH 2874.63
USDT 1.00
SBD 3.67