HASTANEDEN YAZIYORUMsteemCreated with Sketch.

in #life5 years ago

Geçen günden kalan tuvalet maceramı pazartesine veya haftaya bugüne saklayacağım. Yanlış anlamayın lütfen. Sizleri heyecanlandırmak veya prim yapmak değil derdim. Gerçi neyin primini yapabilirim ki? Steemit power yüklemeden koşuya çıkmışız. Steemit ten bir şey kazanmakta değil amacım. Yazmayı seviyorum. Umarım değerli yazılar yazabilirim. Fazla uzattım. Hastanedeyim arkadaşlar. Ani işitme kaybı yaşamışım. Üç gündür sağ kulağım az duyuyordu. Bilmem bilir misiniz? Vertigo denen bir rahatsızlıkla hastaneye geldim. Aşırı baş dönmesi. Hayatını zehir eden bir baş dönmesi. Yaşayanlar bilir bu hastalığı. Halk dilinde kulak kristallerinin kayması. Ben böyle deyince kızım bana "baba senin kulağında kristal mi var" diyor. "evet kızım" diyorum tabi o baş dönmesine sebep olan meret parçacıkların kristal benzediğini o sebeple kristal dendiğinide açıklıyorum. Dediğim gibi şuan hastanedeyim. Vertigo manevrası yapan doktorundan Allah razı olsun. Baş dönmesi bitti gibi! Promosyon olarak gelen kulak olayıda aradan çıkarsa ne mutlu bana. Rabbim tüm şifa bekleyen hastalarımıza şifa versin. Hastanede bir hafta kalabilirim. Tuvalet maceramın kalan kısmi hikayesini çıkınca anlatmak istiyorum. Kendinize iyi bakın. Hastaneye düşene kadar sağlıktan daha değerli gördüğümüz şeylerin boş olduğunu Bir kez daha haykırarak, cümlemi sonlandırıyorum.

Sort:  

Teşekkür ederim. Hastahaneden ayrılıyorsun ancak türlü türlü sebeplerle koridorlarda dolaşan insanları görünce iyi bir sirkeleniyorsun! Arada bir uğramak lazım dedirtiyor.

Evet aynen öyle! Mesela Akciğer kanser hastalığına yakalanmış birisiyle tiyatro oynar gibi muhabbete dalıyor sun. O biliyor vaadinin bittiğini, sen biliyorsun ancak ne o sana söylüyor gerçeği ne de sen ona. Olmayacak olmayacak ölümün gelmedi daha!... Diyerek ilerliyor muhabbet saatleri. Bu akşam bunu işleyeceğim.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 62414.94
ETH 3019.57
USDT 1.00
SBD 3.58