You are viewing a single comment's thread from:

RE: Trading Forex (again)

in #life6 years ago

sorry ff in het Dutch

Ik geloof zeker in die "candlesticks" meer dan in nieuwsberichten. Al weet ik niks van forex. Maar als ik die grafieken terug ging bekijken en naar bepaalde candlesticks ging zoeken in een grafiek. Klopte het wel vaak. Maar vond het saai om allemaal uit me hoofd te gaan leren. Toch blijft het wel interessant aangezien dit het beste betaalde beroep is ter wereld. :)

Succes met traden.

Sort:  

Nou, ik zou het ook saai vinden om die candlestick patronen uit mn hoofd te leren. Maar dat is ook niet de bedoeling. Neem een keer een kijkje op www.dailypriceaction.com. De artikelen zijn heel interessant om te lezen en je hoeft helemaal niets te onthouden. Je moet je eigen trading plan/keuzes maken. Het is inderdaad en hele fijne beroep als het ook echt winst opleverd :-D. Winst maken terwijl je slaapt heheheh. Geen belasting betalen, tot een bepaald bedrag, en geen kinderopvang. Dank je wel. En jij ook success met traden( als je binnenkort begint te traden).

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64143.01
ETH 3154.83
USDT 1.00
SBD 3.86