Cem karaca şarkılarında geçen muhteşem sözler

in #life6 years ago

1-hayatta hiçbir şeyim az olmadı senin kadar, hiçbir şeyi istemedim seni istediğim kadar"

2-koca mustafa kemal'i yedin yine doymadın mı?"

3-işçisin sen işçi kal

4-..ne yalnızlık ne de yalan üzmesin seni
dogarken agladi insan bu son olsun bu son.

5-sevda kuşun kanadında , ürkütürsen tutamazsın
ökse ile sapanla vurursun da saramazsın
hayat sırrının suyunu , çeşmelerden bulamazsın
ansızın bir deli çaydan içersin de kanamazsın

6-şeker ezdim sana, bal süzdüm
yüreğimden mısra çektim, şiir düzdüm.
bir fısıltıya hapsettim içimin çığlıklarını...
gel dedim.

[...]

masaya çiçek koydum, mum yaktım.
ışıkları söndürüp resmine baktım.
gözlerine hapsettim tepeden tırnağımı...
al dedim."

7-sürerim buluttan tarlaları
yağmurlar ekerim gögün gögsüne
güneşte demlerim senin çayını
yüreğimden süzer öyle veririm"

Sort:  

An interesting article. I subscribed to you. Subscribe to me, we will be friends

This post has received a 1.25 % upvote from @drotto thanks to: @momo74.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60725.43
ETH 2900.91
USDT 1.00
SBD 3.59