MOOI DIT NATUURLIJKE LAND

in #life6 years ago

image


>Tjilpen van vogels klonk melodieus Geeft een nieuwe dag aan De schoonheid van deze aard houdt me aan de grond genageld Alsof de wereld alleen voor mij is<

Ik sloot een moment mijn ogen
Ik strekte mijn hand even uit
Koel, kalm, blij om te voelen
Geeft me een gevoel van vreugde<

O schepper van de natuur
Mijn bewondering is moeilijk te verdragen
Van 's middags tot' s avonds
Zijn charme gaat nooit uit<

De ritmische windstorm in de bergen
Planten die in de bergen dansten
Het was zo mooi
Bak prachtige tuin in het paradijs

De schoonheid van de natuur is perfect
Maakt iedereen verbluft
Laat iedereen verbaasd zijn
We moeten het echter bewaken

Want de schoonheid zal nooit verdwijnen
Poëzie Works: Ronny Maharianto

POËZIE PUISI
Ik laat de golven wegvagen
mijn benen dansen
in de wieg van je vreugde
Ik kijk ver weg

Weg op een blauwachtig horizongeluid
die de lucht en de zee verenigt
maar het moment ging voorbij
ga weg van de charme

Met je witte zand
beukende golven
en de vreugde van de kinderen die lachen

glimlach en kuiltjes
kuipen van zandstreken vingervingers lentik
af en toe een golf begroette hem
tijd om nooit meer terug te keren
draait zelfs hardlopen

Laat me je zien
niet alleen een reeks dromen
Ik was mijn voeten in het zicht
Poëzie Works: Panca Empri

DE PRACHTIGE EN RUSTIGE MARINE

De zee is mooi en kalm
Gezien vis maakt een grapje
Achter de koraalriffen die solide zijn
Samen met prachtige bewegende zeeplanten

Mensen die het zien zijn erg gefascineerd
Visvissen zwemmen met vrolijk
Het zeewater ziet er kalm en niet golvend uit
De oceaanatmosfeer is zeer comfortabel en stil
Poem Works: Rini Sita

DEZE NATUUR SCHOONHEID
Hoe prachtig de natuur is
Golven
Wolken bewegen
Frisse lucht waait

Ik sta op een berg
Ga onder de lucht staan
Om de schoonheid van deze aard te zien

De schoonheid van de wereld
Ik riskeerde mijn leven
Overleef op de berg
Om de schoonheid van de natuur te zien
De schoonheid van Gods schepping
INDONESISCHE NATUURVERANDERING
Terwijl ik mijn ogen open
Ik kan niet geloven dat het echt is
Ik denk nog steeds dat ik nog steeds droom
Maar ik besefte dat de schoonheid echt voor me lag

Wat een prachtig eiland is dit
Duizenden eilanden in de rij
Vorm een ​​prachtige eilandengroep
De bergen marcheerden van het westen naar het oosten

De uitgestrekte oceaan strekt zich uit
Met blauw water
En het bevat de schoonheid eronder
Ik ben er trots op een Indonesisch kind te zijn
Ik beloof dat ik voor je zal zorgen
MIJN THUISLAND
De wind ritselde op het strand
Vogels tsjilpen met melodieus
De ochtenddauw verlichtte het gras

Dat is mijn thuisland
De rijstvelden zijn groen
De berg is hoog
De mensen zijn veilig en welvarend


![image]()
Indië Mijn thuisland Wees voorzichtig en zorg goed voor het Dat is waar ik ben geboren en opgevoed Dat is waar ik mijn ogen sluit
![image]()
Oh ... mijn geliefde thuisland Indonesië jaya ... .. Poëzie Works: Haris Rahmat Nugraha MIJN SPELLEN Rijst begint geel te worden de zon verwelkomt de ochtend haan ​​kraaien boeren maken zich klaar om naar de rijstvelden te gaan
![image]()
Groene rijst klaar om te worden geoogst boeren verheugen zich rollende rijst

Spatten van het rivierwater
zo duidelijk
zoals een equatoriale smaragd
dat is mijn mooie dorp
MIJN NAAM VAN DE NATUUR
Introduceer, mijn naam is de natuur
Ik ben de thuisbasis van flora en fauna

Waar voor de dieren ben ik hun thuis
Waar ze groeien
Ras en foerageren
Doe alle activiteiten van het natuurlijke leven<

Niet alleen dieren
Planten voelen op dezelfde manier
Voor mij zijn planten mijn sieraden
En dieren, is mijn huisdier


![image]()
**Ik geef ook het koelte voor de bewoners van de aarde Ik geef zuurstof aan mensen Ik verstrek ook middelen voor hen Geeft ze energie, kracht, sieraden En alles wat ze nodig hebben**
![image]()
**Dat alles is wanneer de aarde nog steeds in een stabiele staat is Wanneer de aarde niet gevuld is met hebzuchtige mensen Gebruik mijn middelen net zo goed**

@muzahit

Sort:  

Congratulations @muzahit! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @muzahit! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 63133.02
ETH 3043.69
USDT 1.00
SBD 3.63