Daily 6

in #life6 years ago

Hej!
Staram się więcej pisać, ale mam zaraz egzaminy no i lenistwo.


Nie powinnam być załamana, ale znowu nie dostałam pracy. Trzeba się znowu z tym pogodzić (pijąc sok 2% i płacząc). Szukam dalej (tak, jestem leniwa, ale szukam, jestem widocznie zbyt chujowa).
Twarz mi się przynajmniej oczyściła z syfów, pieprzone hormony. Smutno trochę. Już miało mi się ułożyć, ale standardowo mnie wiatr w oczy i chuj w dupę. Stwierdzam dalej, że jestem beznadziejna.


W weekend sprawdzianik z baz danych i html. Trzeba sobie troszkę poprzypominać co i jak. Dwa referaty napisać na działaność gospodarczą.
Co u mnie? Nic, chujowo jak zawsze, zero uśmiechu, płaczu mentalnego, złości na siebie, matkę i życie. No taka norma.
Chciałabym wyjechać z Polski, zapomnieć o wszystkim i wszystkich, z osobą, którą kocham. Ale nie mam, ani skończonej szkoły, ani osoby, która miałaby mnie kochać (try to love me challenge). Jestem tak zrezygnowana, że szok. Chciałam teraz koniecznie pracę, by móc się pochwalić, a teraz co? NIC. Jestem nikim i niczym.
Chciałabym dać szczęście, by ktoś widząc mnie był tak szczęśliwy, jak ja to robię. Eh...


No w sumie z tych "daily" od dwóch miesięcy raczej bez zmian. Niedługo wyjazd.
Muszę się trochę pouczyć.
Ludzie mówią, żebym się wyprowadziła w cholerę, zostawiła rodzinę. Lub wyprowadziła do innego miasta i tam skończyła szkołę. Nie wiem czy wyprowadzka teraz to dobry pomysł. W przyszłości tak, ale teraz jak szkoła ostatni rok? Poza tym potrzebuję pieniędzy na nią oraz do kogo.

Nigdy nie jechałam do kogoś. :o Troszkę stres, ale można też pozwiedzać! Kompas? JEST! Mapa? JEST! Wygodne buty? NIE MA! :D


Piszcie, co tam u Was ciekawego się działo przez ostatnie dni, chętnie poczytam. :D


Stronki/Media:
♥snapchat - @natissson
♥youtube - @Natison
♥facebook - @Natisson
♥twitch - @Natisson
♥instagram - @nati_natison

Sort:  

No w tym tygodniu miałem kolosa z którego dostałem 3.5/15. Najgorsze jest to ze przed dzień pisania, wypiłem dwa energetyki(w celu uczenia się) i nie mogłem zasnąć, wiec pisałem tego kolosa jak byłem po 24 godzinie nie spania. Mam nadzieje, że znajdziesz prace i jakoś się ułoży, pozdrowienia.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 63295.30
ETH 3053.22
USDT 1.00
SBD 3.70