Witajcie!

in #life6 years ago (edited)

Na początek o sobie słów kilka i dlaczego postanowiłam tutaj pisać.
Jestem osobą uzależnioną od hazardu i postanowiłam znaleźć jakaś odskocznie, coś czym mogę się zająć żeby nie myśleć o graniu. Będzie to rodzaj bloga motywacyjnego, którego tworzę głównie dla siebie, ale mam nadzieję, że nie tylko.
Nie gram już od kilku tygodniu i mimo ogromnych problemów, które hazard mi przysporzył, to jestem szczęśliwsza niż kiedykolwiek. Czasami trzeba upaść, żeby się obudzić, więc traktujmy swoje porażki jako zadanie z którym musimy się zmierzyć by stać się silniejszymi. Posty będą o motywacji, rozwoju osobistym i duchowym. Liczę, że poznam tutaj ciekawe duszyczki i będziemy się wzajemnie motywować!
Pozdrawiam!

Aha, jeszcze jedno! Kocham koty <3

Sort:  

Witaj na steemit ...Powodzenia.... :)

Witamy na Steemit i życzę samych sukcesów! Pozdrawiam! :)

Cześć.
Też jestem trochę na zakręcie życiowym i mogę Ci od razu powiedzieć, że faktycznie pisanie tutaj może być całkiem niezłą odskocznią. Do tego jest tu masa życzliwych osób, więc na pewno będziesz się tu dobrze czuć. Zostawiam follow i trzymam kciuki za walkę z hazardem :)

Cześć! Co Cię tak wciągnęło, że jesteś uzależniona? Ruletka? Pisz śmiało tutaj a być może inne osoby skorzystają na Twoich motywacjach. Ile masz kotków?

Wciągneły mnie zakłady bukmacherskie. Głównie tenis, kosz, a czasem leciało wszystko co możliwe na zakładach live. Kotka mam obecnie jednego ze wzgledu na małe mieszkanie:(

Próba odegrania się po stracie no tak to jest najgorsze i tak to się pogłębiało. Najgorsze jest to że grałaś na byle co, nawet nie mając większego pojęcia o zawodniku czy drużynie, tu był problem. Fajnie że wychodzisz z tego.

Tak było, ale w przypływie porażki. Na tenisie się trochę znam, ale i tutaj zdarzały się nie małe zaskoczenia. Nieraz zawodnik, który wygrał 10 meczy z rzędu, przegrał z kimś dużo słabszym teoretycznie. Nigdy w to nie wejdziesz. Czasami miałam wrażenie, że to jakaś złośliwość, że mój zawodnik prowadząc 5:2 w gemach potrafił przegrać seta. Nie chcę już zeby przypadek decydował w jakiejkolwiek dziedzinie mojego życia;) obstawiałeś też mecze, lub miałeś styczność osobiście z jakąś formą hazardu?

Często obstawiam sport(choć z przerwami) i tak już hmm 10 lat na pewno a chyba i więcej, pierwsze kupony to były jeszcze w Profesjonał a tej nazwy już ładnych parę lat nie ma. Najwięcej udawało się zarabiać i pomagać innym jak się bardzo mocno zainteresowałem i żyłem jedną niższą ligą z 3-4 lata. To mogę śmiało stwierdzić że buki często jak wrzucałem typ do sieci obniżali kursy i ogromna moja satysfakcja wiedzieć coś dużo więcej niż bukmacherzy. W tych czasach obracałem się też w znajomościach co innymi ligami się interesowali, sportami i wiedzieli więcej niż buki. To był dobry czas ale też mnóstwo czasu trzeba poświęcić. Teraz to gram ale już nie jestem tak głęboko w tym jak kiedyś. No to musiałaś się mocno wkurzać jak było 5:2 w gemach i nie weszło. Ciągnie Cie jeszcze coś obstawić czy już zupełnie nic?

Ciągnie mnie niestety, chociaz szczerze tego nienawidze. Połamałam karty kredytowe żeby nie wpłacać juz pieniędzy na konto. Są dni, ze nie mysle o tym wcale, a przy gorszym dniu mnie ciągnie do tego. Wiem, ze nigdy sie nie odegram i musze jakos powoli wyjsc na prostą, ale nie liczyc juz na żadna wygraną z bukmacherki. Nie mogę grać w ogóle, bo tego nie kontroluje. Ty grałeś bardzo mądrze :)

Congratulations @nowystart! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 71181.66
ETH 3647.17
USDT 1.00
SBD 3.75