חווית החדר כושר הראשונה שלי

in #life6 years ago
אף פעם לא הייתי חובב חדר כושר. זה נראה לי תמיד טרחה גדולה מדי לבצע פעולות חוזרות ונשנות במשך שעה בכל יום רק בישיביל להגדיל פוטנציאלית את מסת השריר וזה רק אם שתית מספיק חלבונים והזרקת סטרואידים (ככה לפחות חשבתי שצריך :)). בצבא, במשך 3 שנים הייתי בבסיס סגור עם חדר כושר ולא הלכתי פעם אחת. בעבודה שהייתה לי פעם במשך 3 שנים היה לי חדר כושר ולא הלכתי פעם אחת. למרות כל זאת אני כן בן אדם ספורטיבי. אני נוסע לים באופניים, משחק מטקות, הולך הרבה ברגל במקום באוטו.

היום, החלטתי , במסגרת השינוי שאני עובר לאחר הגירושין שאני חייב לנסות כל דבר שאי פעם הרהרתי לגביו לפחות פעם אחת ונרשמתי לחדר כושר.
החדר כושר הוא ממול לבית שלי מעבר לכביש כך שאין יותר נוח מזה ואני לא צריך להתארגן מראש אם אני רוצה להגיע לשם ישר אחרי העבודה, אני יכול להגיע הבייתה , להתלבש ואז להגיע . עד כאן הכל בסדר אבל מה לגבי התשלום? לא בטוח שאני אשרוד יותר מחודש..גם לזה לא היו לי תירוצים כי המנוי היה ללא התחייבות רק עם התראה מראש של חודש.

כבר היום לאחר שנרשמתי החלטתי להחליף בגדים ולהתאמן בפעם הראשונה. מיד צוות לי מדריך נחמד ומשעשע בשם טל:

טל בנה לי תוכנית שהתאימה לרצונותיי שהייתה להעלות במעט את מסת השריר ולשמור על כושר, לאחר שהראה לי איך לתפעל כל מכשיר הוא כתב לי בצורה מפורטת על דף באילו מכשירים התאמן, כמה סטים, כמה חזרות וכו' והתחלתי במשימה.

במשך שעה שלמה מילאתי אחר ההוראות, קודם התחלתי בחימום על ההליכון:

לאחר מכן מכשירים לחיזוק שרירי חזה, כתפיים, רגליים

בסוףן של האימון הייתי מפומפם כמו מטבע של קריפטו :) האנדרופינים השתחררו אצלי והרגשתי תחושת סיפוק ואיתה את הרצון לחזור לשם שוב בעוד יומיים (צריך לתת לגוף לנוח ולבנות את השריר)

קריפטו מנייק

Sort:  

Enjoy this life, relax but surely, success always

Keep it up and enjoy your life

יפה! אני אישית כל הזמן מתחיל להתאמן ואחרי שבוע המוטיבציה כבר יורדת וזה ממש קשה להתמיד

נחמד לראות שאתה מנסה דברים חדשים
אני לא ממש מבין צורך בניפוח גוף ופיתוח שרירים אחרי שעוברים את גיל 20

חשוב לשמור על הגוף שלנו הוא הולך לשמש אותנו הרבה שנים אני מקפיד על פעילות אירובית הליכה שיחה וריצה

מאוד חשוב לשמור על גמישות ולעשות גם תרגילי גמישות על מנת לשמור על הגוף

שיהיה המון בהצלחה והכי חשוב תהנה

sports facilities are complete for the body fitness gym to keep vit. healthy lifestyle with diligent exercise

Perfect your photos,, great post .
I like it your post .
Very nice

Congratulations @oren730, this post is the seventh most rewarded post (based on pending payouts) in the last 12 hours written by a User account holder (accounts that hold between 0.1 and 1.0 Mega Vests). The total number of posts by User account holders during this period was 3108 and the total pending payments to posts in this category was $10393.13. To see the full list of highest paid posts across all accounts categories, click here.

If you do not wish to receive these messages in future, please reply stop to this comment.

Hard work beats talent when talent doesn’t work hard.

Take care.....

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60625.76
ETH 2898.84
USDT 1.00
SBD 3.62