You are viewing a single comment's thread from:

RE: YouTube Kills Creativity | YouTube Zabija Kreatywność

in #life6 years ago

Moim zdaniem to tworząc coś w Internecie trzeba się liczyć z tym, że znajdą się tacy ludzie, którzy będą pisać takie bzdury, normalny hejt. Co nie znaczy, że uważam, że należy się z tym godzić i być wobec tego biernym.
Nie wiem czy się ze mną zgodzisz, ale ja uważam, że po części na twórcach spoczywa odpowiedzialność za poziom rozmów pod tym co publikują. Powinni dawać blokady, shadowban'y, usuwać takich widzów.
I może ktoś sobie to nazywać cenzurą, ale moim zdaniem tak należy robić ze względu na tych widzów, którzy coś wnoszą do społeczności danego twórcy (czy serwisu).
Ponieważ potem możemy czytaj kłótnie widzów między sobą, bo ci, którzy lubią danego twórcę go zaczynają bronić. I chyba żaden dobry autor nie chcę czytać jakiś głupich, chamskich komentarzy czy tym bardziej wojenek między widzami. Ja wiem, że trudno nad tym zapanować mając tysiące czy steki tysięcy odbiorców, ale według mnie powinni oni robić co mogą.

Sort:  

Szczerze po przeczytaniu nie wiedziałem jak mam Tobie odpowiedzieć , bo po prostu niczego nowego się (Ja) nie dowiedziałem , napisałeś jak powinno być(czyli takie standardy normalności) . Oczywiście że się z Tobą zgadzam i dziękuję za dopełnienie mojego komentarza możliwe że użyteczną wiedzą , bo ktoś mógłby o tym nie wiedzieć.

PS: Można normalnie podyskutować w komentarzach ? Można :)

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.029
BTC 69377.84
ETH 3684.22
USDT 1.00
SBD 3.36