My first birthday gifts.

in #life6 years ago
EN: Today is my birthday and I want to boast of some gifts. The son made me a very nice gift even before the birthday. He passed all the exams at the highest level: math - 11, Ukrainian language - 12 English - 12. For me, as for him, this was the most important task for this year. He's a good boy and I'm proud of him! And he will definitely write in English better than me!UA: Сьогодні у мене день народження і я хочу похизуватися деякими своїми подарунками. Дуже приємний подарунок мені зробив син ще до дня народження. Він склав усі іспити на вищому рівні: математику - 11, українську мову - 12, англійську мову - 12. Для мене, як і для нього це було найважливішим завданням на цей рік. Він у мене молодець і я пишаюся ним! Він точно буде писати англійською краще за мене!
I continue to receive gifts and congratulations, so I'll write later if I'm able to... ;-)Я продовжую отримувати подарунки і привітання, тому напишу ще пізніше, якщо буду в змозі... ;-)
Just today, on my birthday, the lilium bloomed. And I want to share the view. It is a great pity that I can not convey the fragrance ...Якраз сьогодні, на мій день народження, розквітла лілія. І я хочу поділитися видом. Дуже шкода, що я не можу передати аромат ...

DSC_0048.jpg

DSC_0058.jpg

DSC_0046.jpg


Thank you for reading my blog!Дякую, що ви читаєте мій блог!
Sort:  

С днем рождения! Отличный подарок к Дню Рождения.

Спасибо! Так точно.

З днем народження!

Happy Birthday to you! 🎂

Thank you! :-)

З днем народження! Такий чудовий, лілейний подарунок від природи!

Дякую! А ще першу малину їв. Так, що сфоткати не встиг... ;-)

Вітаю з днем народження.

Дякую! Приємно...

З Днем народження! Бажаю натхнення та побільше цікавих мандрівок.
А подарунок від сина, мабуть, найприємніший:) Він дуже постарався.

Дякую!
Це точно. Старався більше всього він, звичайно. Деякі тексти (які можливо попадуться на екзамен) він вивчив майже на пам'ять. Я з ним разом розбирали завдання з математики, своячка - писала з ним диктанти, а на англійську мову він ходить з дитячого садка... Вже півроку, додатково, вивчає польську. Цього року поступає на навчання у Польщі. Сподіваюсь він витримає майже самостійне життя у 15 років... :-)

Congratulations @sgorenko! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the total payout received

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Вітаю з Днем Народження! Бажаю вам наснаги до майбутніх подорожей, міцного здоров'я та подальших успіхів тут на Стіміті!

Дякую! Дуже приємно! Я вже дуже хочу кудись сходити. Думаю, що знайду можливість хоча б на пару днів вирватись...
На Стіміт, влітку катастрофічно не вистачає часу. Але буду намагатись "тримати зв'язок". :-)

Вітаю. Нехай у житті все буде в гармонії. Нехай ваші можливості, завжди задовільняють ваші бажання.
Тільки можу уявити, який вам дружина торт спекла.

Дуже вдячний за побажання.
Спекла два: один для робочого колективу, інший для друзів. Скоро покажу. Він зовнішнє не "розкішний", але дуже смачний. Такий як я люблю! ;-)

Ой, навіть не хочеться так пізно думати про торти, але вже пізно. Я про них думаю ) Колектив, мабуть, був у захваті.

Дiти - наша гордiсть). Але як повезе в життi, у нас старший теж вчився як ваш, дуже добре, закiнчив унiверситет, а молодший у школi не дуже добре вчився, зараз су-шефом робить)) старший электриком... Ну i заробIтна плата розумiете яка в кожного)))

:-) Так, я сподіваюсь, що щось зміниться... Тому що, я закінчив університет, а сьогодні майже безробітний, а знайомий майже не вміє писати, а "грошей не рахує"... :-) Думаю, що в Європі по-іншому.
Кожного дня я думаю, що це залежить він нас, а не від країни або уряду, але щось не виходить... :-(
Але є відчуття, що щось зміниться на краще!
А знайомі електрики, до речі непогано заробляють! У нас електрики, сантехніки, та те, що пов'язане з євроремонтами йде "на ура"!
Син поступає в технікум - тобто отримає повну середню освіту + "проста" професія, а далі буде сам вирішувати потрібна йому вища чи ні...

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64341.19
ETH 3145.13
USDT 1.00
SBD 4.00