Umarım hayatımı değiştirirsin steemit[Cointurk 16. Projesi]

in #life6 years ago

Öncelikle merhaba. Benim adım Eylül. Steemit de yeniyim. Bu sosyal medyayla yeni tanıştım bir arkadaşımın sayesinde @darksea bana bu platformu o tavsiye etti. Yaklaşık 15 gün önce steemite katıldım. İngilizce olduğu için pek umurasamadım. Arkadaşım bana sizin projenize katılmamı söyledi. Bende tavsiyesine uymak için yazıyorum. Bu benim kendime ait ilk gönderim olacak umarım başarılı olurum.

Steemit hayatım da neler değiştirdi konusuna gelecek olursak. Ne yazık ki Steemit benim hayatım da hiç bir şey değiştirmedi. Bunun nedeni yeni katılmış olmam. Bu yüzden değiştirmesini umduğum şeyleri yazacağım. Öncelikle öğrenciyim. Bunun ne demek olduğunu Türkiye deki çoğu insan bilir. Doğruyu söylemek gerekirse bu sosyal medyaya katılma nedenim para. Umarım bende bir şeyler kazana bilirim. İlk günler de bu platform ilgimi çekmedi nedeni İngilizce olması. Ama arkadaşımın tavsiyesi üzerine gördüm ki benim milletimin insanı burayı da ele geçirmeye başlamış. :)) Buna sevindim. Aynı dili konuşa bildiğimiz insanları görmek gerçekten güzel.

Sizin gönderileriniz sayesinde bu platform da daha aktif olamaya çalışacağım. Destekleriniz ve TÜRKÇE paylaşımlarınız için Teşekkürler.

Sort:  

Congratulations @whitchking! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You published your First Post

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62777.17
ETH 2951.08
USDT 1.00
SBD 3.59