Kendini Unutmak.

in #life6 years ago

Siz hiç kendinizi unuttunuz mu? Ben genelde unuturum. Sonra dört dolanırım nereye koyduydum kendimi diye. Gülmeyin şaka yapmıyorum. Genelde yüzerken unutuyorum kendimi, bir gün bir unutmuşum abartmıyorum 4 saat durmadan aradım. Havuzda aramak sorun değilde bir gün denizde kendimi unutmuşum bulduğumda kaç saat yüzdüysem artık kıyıya akşam üzeri çıktım. Unutmayın kendinizi unutmayın. Onu unutun şunu unutun bunu da unutun ama kendinizi unutmayın.



Resim

Sıradaki parça benden tüm unutanlara gelsin. Eskiden çok romantik adamdım be ben. Lise son bağlama kursuna başladım . Plansız öyle hadi başlıyorum dedim başladım. Fikir güzel bağlama çalmayı öğreneceğim sevdiğim kızın karşısında çalıp söyleyeceğim onu gözlerine bakarak o da anlayacak. Fikir o zamanlar güzel bence. Ama gel gelelim ki öyle olmuyormuş işte. Hep kendime çaldım hep kendime söyledim.


İmage

Üniversite 2.sınıftayım etkinliklere katılayım dedim ilk sene bir şey yapmadık. Saz kursu varmış dedim bende çalışıyorum zaten kendimi daha çok geliştiririm diye başladım. Aradan 3 4 ay geçmiş dersin olduğu sınıftayım daha kimse gelmemiş çıkardım bağlamamı akordunu yaptım bir es verdim o anda içime bir hüzün doldu. İlk önce notalarla çaldım daha sonra kara düzen dedikleri nota bilmeden içinden geldiği gibi çaldım söyledim. Türkü bittiğinde içeri alkışlayarak arkadaşlarım girdi çok güzel insanlardı. İçlerinden biri videoya çekmiş. Akşamına facebooka atmış o zamanlar biraz kullanıyordum sosyal medyayı.

Yine uyku tutmamış saat 4'ü biraz geçmişti. Kendimce bir şeyler karalıyorum. Telefondan sırayla bir şeyler çalıyor ama ne dinliyorum ne duyuyorum. Kendimi unutmuşum yine. Mesaj sesiyle bir sessizlik oldu. Umrumda değil. Kısa bir sessizlikten sonra tekrar türkü çalmaya başladı çok geçmedi yine bir sessizlik bu sefer biraz sinirlendim nereden bileyim onun bana mesaj attığını.

Oradamısın ?
Sen bu saatlerde uyumazsın cevap verirmisin.

Yahu yapmayın etmeyin diyorum dinlemiyorlar ben kendimi unutmak istiyorum niye bulmaya çalışıyorsunuz. Ne diyeyim ben şimdi.

Evet uyumam buradayım. Bir sorun mu var ?

En son görüşmek istemiyorum demiştin ne oldu şimdi bu saat de bana yazıyorsun. Yine ne yaptım da benimle uğraşıyorsun. Kendimi unutuyorum bak işte. Yazamadıklarımız vardır işte.

Bir sorun yok sadece nasılsın merak ettim.

Yazdığına bak bu saat de bunu sormak için mi yazdın derdin ney benimle git başımdan. Diyemedim tabi ki.

İyiyim sen nasılsın?
Bende iyiyim. O videoyu gördüm de.
Hangi video ?

Şaşkınım sosyal medyaya attıkları video aklıma gelmiyor.

Saz çalmışsın ya o.

Tabi ya videoya çektiler facebooka koydular birde beni etiketlediler tüm arkadaşlarımda o videoyu izleyebilir. Senle bir hala arkadaşmıyız ya silmedin mi beni engellemedin mi? Ben mi kafayı sıyırdım öyle bir şey olmadı mı?

He evet de sen nereden gördün beni silmiştin.
Ortak arkadaşlarımız var sen kaçıp gittin kimseyle konuşmuyorsun ama burada seni merak edenler var hala.
Ben kaçmadım.
Yine aynı şeyi yapıyorsun işte. Benimle konuşmuyorsun ama onlarla neden konuşmuyorsun.

Ben kendimi unutmak istiyorum. Yeni bir ben yeni kişiler yeni arkadaşlar. denmiyor tabi.

Yok arada konuşuyorum.
Zamanında her anını beraber geçirdiğin kişilerle arada konuşuyorsun.
Bunun için mi yazdın bana bu saat de ?
Hayır bir şey soracaktım. O türküyü bana mı söyledin ?

Abartısız söylüyorum o ana kadar hayatımda duyduğum en saçma soruydu sözlerinde ismi geçiyor. Uzun bir sessizlik ne diyeyim ben şimdi sana? Evet sana söyledim. Çok özlüyorum seni ölüyorum burada haberin yok mu dememi bekliyorsun.



Resim

Kapı çaldı saat sabah 4:30 ne oldu bu saat'de şimdi kim ne oldu. Hiç açmak istemiyorum. Ama bu saat'de kim geldi ki birine bir şey mi oldu içimde bir korkuyla kapıyı açtım. Üst katta oturan arkadaşım hadi derse gelmiyor musun daha üstünü giymemişsin. Saat kaç ? 8:30. Tamam sen git ben gelmiyorum. Telefonun şarjı bitmiş. Şarja taktım. Açıcaktım biraz daha dolsun öyle açayım dedim. Yok ya korkmuyorum ne yazacak. Kapı çalıyor okula gelmiyorum dedim yine ne var ?

Uyumuşum meğerse o nasıl bir uykuysa gözler açık uyunuyor mu ? Neyse kapıya bakayım. Nerdesin ya sen arıyoruz telefonun kapalı. Kaç kere kapıyı çaldık. Saat kaç ? 18:00. O kadar oldu mu ya. Hadi gel yemek hazır. Tamam üstümü giyip geliyorum.

10 dakika sonra yukarıdayım. Bu çocukları seviyorum. Yemeği hazırlamışlar. sofrayı kurmuşlar. Sen diyettesin senin tabağına az koydum kanka. Diyet mi iyide ben hiç diyete başlamadım ki. Canım istemiyor az yiyorum diyetteyim sanıyorlar. Çocuklar o kadar uğraşmış yemeği hazırlamışlar bulaşıkları da ben yıkayım deme öylede yaptım. Çayı demeledim. Deli hadi getir çayları benim ki az demli olsun. Tamam tamam getirdim. Şimdi anlat deli ne oldu sana hiç böyle yapmazdın. Ne oldu ya yok bir şey. Emin misin ? Yok gerçekten bir şeyim. Hadi batak oynayalım.

Yarın biralar sizden gençler ben karışmam hakkımızla yendik. Tamam ısmarlarız ya iyi ki bi yendiniz.İyi hadi iyi geceler.

Saat 12:00 eve indim. Telefon hala şarja takılı. Bende diyorum bir şey eksik yanımda telefonmuş meğer. Kapalı kim bilir kimler aradı. Açayım. Açar açmaz gelen mesajlar bildirimler üst üste. Önce maillere bakıyorum. İzmir'de bir yüzme kulübü yazın çocuklara yüzme öğretmeni arıyor. Benim için bulunmaz fırsat Ankaraya dönmüyorum yazın. Daha sonra diğer mesajlar. Arayan kim mesajı? Annem aramış babam aramış kuzen aramış. Hayda bu niye aradı ki şimdi beni.
Diğer mesajlara bakıyorum. Dün biz konuşmuşuz. Tabi ya. Son mesaj Oradamısın.



Resim

Ondan öncesi zaten belli O türküyü bana mı söyledin.

Ne yazayım şimdi ben yine bir sessizlik. Ağır ağır çalan telefon sessizliği bozuyor. O arıyor. Ne diyeceğim ben ?

E efendim.
Deli ?
Evet.
Nasılsın?
İyiyim sen.
Bende iyiyim.

Sesini bile nasıl özlemişim. Keşke sabaha kadar konuşsa da dinlesem.

Dün bir şey sordum cevap vermedin.

Ne diyeyim evet sana söyledim. Deli gibi seviyorum özlüyorum. Gel desen şimdi gelirim.

He evet uyuya kalmışım telefonun şarjı bitmişti şarjdaydı bende dışarıdaydım.

Evet daha cevap vermedin.

Yahu ne diyeyim evet desem ne diyeceksin gel hadi bende mi özledim diyeceksin.

Hayır artık başka biri var.
Senin adına sevindim.
Teşekkür ederim. Geç oldu artık iyi geceler.
Deli yapma saat daha 12 sen bu saat'de uyumazsın.

Evet ben bu saat'de uyumam. Ama bu olanlar inan çok ağır uyumak iyi geliyor. Rüyamda belki görürüm seni diye daha uzun uyuyorum biliyor musun? Tabi ki bilmiyorsun.

Yarın erken kalkıcam okul var.
Peki öyle olsun iyi uykular.
Sanada.

Aradan ne kadar zaman geçti bilmiyorum. Okula gidiyorum eve geliyorum çantamı alıp yüzmeye gidiyorum.Telefonu Ankara'da bıraktım arkadaşlarımı bile sadece derslerde görüyorum.

Bir gün ders bitmiş eve gidiyorum. İki koluma da birileri girdi ne oluyor demeye kalmadı ulan deli napıyorsun sen iyice koptun bizden bugün akşam cafeye gidiyoruz gelmezsen seni burada döveriz. Arkadaşlar işim var gelemem. Bırak bu işleri gelmezsen bir daha yüzüne dahi bakmayız. İyi tamam gidelim. Akşam saat 19:00 gibi geldiler hadi gidiyoruz daha üstünü giymedin mi? Böyle gelicem. Deli saçmalama çöp dökmeye bile böyle inmezsin sen, hadi giy üstünü. Tamam tamam. Her zaman takıldığımız cafeye gidiyoruz. Canlı müzik var, solist bize sahip çıkan yardım eden bir abimiz. Arka tarafa oturalım diyorum. Olur mu önden masa ayırdık. Ne gerek vardı şimdi. Hadi hadi. Tamam iyi oturalım. Solist abi beni görür görmez oo deli aramıza geri döndü bu parça deliye gelsin. Etrafla pek ilgili değilim arkadaşlım bana baya bir gönül koymuşlar onların gönüllerini almaya çalışıyorum.

Bir an göz göze geldik. Ölüyorum sandım. Saçları dahada uzamış. İyide onun burada ne işi var? Orada yaşananlar orada kaldı. Onu orada son görüşümdü. Ondan sonra ben kendimi unuttum ve artık aramıyorum. Aslında ben kendimi unuturken onu unutuyordum. Bulmayın beni bulmayın.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62934.09
ETH 3118.65
USDT 1.00
SBD 3.85