You are viewing a single comment's thread from:

RE: Languages & Misconceptions [EN-TR]

in #life5 years ago

Merhaba, bir Dilbilim mezunu olarak yazına bayıldım, böyle bir içerikle karşılaşmak beni çok mutlu etti. Dediğin gibi ilkel dil gibi bir şeyin olmaması dışında, basit yapılı denebilecek dillerde çok kapsamlı anlamlar içeren kelimeler, söylemler ve beden dili olduğunu düşünüyorum. Karmakarışık gramer yapılarına, her detayı anlatabilecek sonsuz kelime dağarcığına sahip olduğumuz halde, bu zenginliklerden kaynaklanan bir tembelliğe sahibiz sanırım ve bu yüzden hala anlaşılamadığımızı hissettiğimiz olabiliyor. Ellerine sağlık, sevgiler.

Posted using Partiko Android

Sort:  

Merhaba, değerli yorumunuz da beni çok mutlu etti. Elimden geldiğince diller, dil ve kültür, ingilizcenin yabancı dil olarak edinimi gibi konularda en temel düzeyde anlaşılabilir içerikler üretmeyi hedefliyorum. Teşekkürler, sevgiler.

Harika haber, hoşgeldin 😊

Posted using Partiko Android

Ziyadesiyle hoşbuldum 😌

@sahinadm bu yazıya bak mutlaka görmediysen 😊

Posted using Partiko Android

Teşekkür ederim mention için @yesimeren. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59048.85
ETH 2984.06
USDT 1.00
SBD 3.71