You are viewing a single comment's thread from:

RE: Italian vacations: Alberobello, part #1

Дуже круті будинки. Цікава архітектура. Мені дуже подобається, що повсюди камінь, але практично біля кожного будинка росте чи то дерево чи кущ. Круто.

Sort:  

Я теж обожнюю цей камінь. З нього "зроблене" все середземномор'я, і він такий уже відполірований, і практично завжди чистий. Такий великий контраст з нашим сірим і брудним асфальтом.....
І вони так мило намагаються озеленити свою зону проживання - викладають кадки з пальмами, горшки з вазонами всюди, де лиш можна. Я навіть оливкове дерево у бочечці бачила :) Ну от, знов заскучала...

))) мені легше, я там не була. Думаю я теж набралась би ностальгічного настрою, як і ти.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 64107.62
ETH 3101.99
USDT 1.00
SBD 4.12