father is father

in #love6 years ago

Што здарылася з вамі, не існуе. Ты мая мара. Я мару пра вас і вашых бацькоў, якія арганізавалі дзяцей. У мяне няма дзіцяці. Ёсць двое дзяцей. Дзіця, якога вы называеце тата і мой маленькі дзіця вас. Хто будзе карміць свае дзве рукі. Лагічны parabo сон. У мяне ёсць шмат сноў пра цябе. Так што вы не існуеце. Калі вы адчуваеце, што твар вашага бацькі, калі я выскачыў перада мной. Я буду хадзіць у кокан кокан вакол сына твайго бацькі, будзе з'яўляцца ў маіх вачах. Я твой бацька, які вярнуўся ў сярэдзіне за ўсё, вы ведаеце, чаму? Вылью каханне майго сэрца яе бацькі. І я мару пра вас задавальняюць. Я ведаю, цябе няма. Што гэта? ... Вы ведаеце, чаму ваша дзіця не існуе? Вы не ведаеце ...
Shto zdarylasja z vamі, ne іsnue. Ty maja mara. Ja maru pra vas і vashyh bats'koў, jakіja arganіzavalі dzjatsej. U mjane njama dzіtsjatsі. Ests' dvoe dzjatsej. Dzіtsja, jakoga vy nazyvaetse tata і moj malen'kі dzіtsja vas. Hto budze karmіts' svae dzve rukі. Lagіchny parabo son. U mjane ests' shmat snoў pra tsjabe. Tak shto vy ne іsnuetse. Kalі vy adchuvaetse, shto tvar vashaga bats'kі, kalі ja vyskachyў perada mnoj. Ja budu hadzіts' u kokan kokan vakol syna tvajgo bats'kі, budze z'jaўljatstsa ў maіh vachah. Ja tvoj bats'ka, jakі vjarnuўsja ў sjaredzіne za ўse, vy vedaetse, chamu? Vyl'ju kahanne majgo sertsa jae bats'kі. І ja maru pra vas zadaval'njajuts'. Ja vedaju, tsjabe njama. Shto geta? ... Vy vedaetse, chamu vasha dzіtsja ne іsnue? Vy ne vedaetse ...

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64038.60
ETH 3148.89
USDT 1.00
SBD 3.97