💃ကႀကိဳး႐ုပ္💃

in #love • 6 years ago

💃ကႀကိဳး႐ုပ္💃

အိမ္ျပန္ေရာက္မွအိပ္တာအခ်ိန္ေတာ္ေတာ္ၾကာသြားတယ္။

ေရမိုးခ်ိဴ းၿပီးတာနဲ႔ေငြမွင္ေရာင္ဝမ္းဆက္ေလးနဲ႔က်မရဲ႕မွန္တင္ခံုေပၚထိုင္လိုက္တယ္။ခဏေတာ့ေဖေဖ့ညီမအန္တီၾကဴ ေရာက္လာတယ္။

'မၾကာခင္အိမ္ေထာင္ျပဳေတာ့မယ့္သတို႔သမီးေလး အရမ္းငယ္ေသးတယ္သမီးရယ္'က်မစိတ္မေကာင္းစြာျဖင့္ျပံဳးလိုက္ရင္း

'အရာရာကိုေနာက္ျပန္လွည့္လို႔ရရင္ေကာင္းမယ္တီတီရယ္'

'အဆင္မေျပဘူးလားမင္းမင္းအိမ္နဲ႔'တီတီကိုဖက္ၿပီးငိုလိုက္တယ္။

'တိတ္တိတ္မငိုနဲ႔ေနာ္အလွေတြပ်က္ကုန္မယ္မဂၤလာေဆာင္ေတာ့မယ့္သတို႔သမီးေလးကလွေနမွေလ'

'ဟုတ္တီတီ'ခဏေတာ့အိမ္ေ႐ွ႕မွာဆူညံဆူညံနဲ႔ကိုတို႔ေတြေရာက္လာတယ္ က်မအခန္းေ႐ွ႕ေရာက္ေတာ့ ကႀကိဳးညီမငယ္ႏွစ္ေယာက္က

'မမနဲ႔ေတြ႔ခ်င္ရင္ခဲဖိုးေပးပါဦးဦးေရ'ခဲဖိုးေတာင္းေနေသာတီတီသမီးအမႊာ၂ေယာက္အသံကိုၾကားလိုက္တယ္ က်မမ်က္ရည္ေတြသုတ္လိုက္ရင္း
ေပါင္ဒါပါးပါးေလးပုတ္ရင္းႏႈတ္ခမ္းနီရဲရဲကိုဆိုးလိုက္တယ္။

'အားတင္းထားကႀကိဳးဒါနင္ေရြးခ်ယ္ခဲ့တဲ့လမ္းဘဲေနာင္တရၿပီးငိုေနလို႔ဘာမွမထူးဘူး'ကႀကိဳးကိုယ့္ဘာသာအားျပန္တင္းရတယ္။

ဒီမ်က္ရည္ေတြေဖေဖနဲ႔ေမေမျမင္လို႔မျဖစ္ဘူးေလ။က်မေပ်ာ္ေနရင္ၿပီးေရာဆိုတဲ့စိတ္နဲ႔အရာရာလိုက္ေလ်ာေပးေနတဲ့မိဘ၂ပါး

ခဲဖိုးေပးၿပီးက်မအခန္းထဲသို႔ဝင္လာေသာ ေဖေဖေမေမတို႔အစားေဘးမွာေနေပးခဲ့ေသာကႀကိဳးရဲ႕ခင္ပြန္းေလာင္း

'ငိုထားတာလားအခ်စ္'ကႀကိဳးေခါင္းခါျပလိုက္ရင္း ညာလိုက္မိတယ္။

ႏွစ္ဖက္မိဘကိုကန္ေတာ့ က်မရဲ႕တဦးတည္းေသာဖိုးဖိုးဦးေနထြန္းကိုကန္ေတာ့

ညေရာက္ေတာ့က်န္တဲ့သူေတအသီးသီးကတည္းခိုခန္းနားတဲ့သူကနား အိမ္မွာေဖေဖရယ္ေမေမရယ္ကႀကိဳးရယ္ ေဆြမ်ိဴ းေတြရယ္

က်မမဂၤလာေဆာင္မွအမ်ိဴ းေတြျပံဳၿပီးလာစုေနတယ္။အကိုငယ္ကိုက်မေတြ႔ေနရေပမဲ့စကားေကာင္းေကာင္းမေျပာျဖစ္ၾကေသးပါ။

'ကိုလဲသြားနားေတာ့ေလဒီမွာေမေမတို႔ရိွပါတယ္'

"ရတယ္အခ်စ္နားမွာဘဲကိုေနေပးမယ္'ေမေမကျပံဳးၿပီးၾကည့္ေနတယ္။သူ႔သမီးေလးကိုဂ႐ုစိုက္လို႔ပါလားဆိုၿပီး သူက်မတို႔ေဘးနားကေနအေနာက္ဘက္ကိုထြက္သြားမွ

'သမီးထြက္ေျပးသြားမွာသူေၾကာက္ေနတယ္ေလ'

တီတီကတအံတျသ

'ေပ်ာ္ေအာင္ေနပါငါ့သမီးရယ္ခုခ်ိန္ကသမီးေလးေပ်ာ္သင့္တယ္ေလ'

'သမီးကိုနဲ႔လိုက္သြားတုန္းကကိုယ့္က္ုိယ္အထီးက်န္ေနခဲ့တာ ဒါမဲ့သမီးကိုေႏြးေထြးစြာႀကိဳဆိုခဲ့တာမခက္တေယာက္တည္းရိွတာ'

'သမီးေျပာတဲ့သူကမလိုက္ခဲ့ဘူးလား'ကႀကိဳးေခါင္းခါျပရင္း

'သမီးဘဝမွာအကိုေတြဘဲရခဲ့တဲ့အတြက္အစ္မတေယာက္ေတာ့လိုခ်င္မိတယ္ ဘာဖစ္ဖစ္တိုင္ပင္ရႏိုင္တဲ့အစ္မမ်ိဴ းေပါ့'အားလံုးကတိတ္ဆိတ္စြာနားေထာင္ၾကတယ္။

'ဒါသမီးဘဝရဲ႕အစဘဲခ်စ္သမီးေလးFighting'ေမေမ့အားေပးမႈနဲ႔က်မမ်က္ရည္မက်ေအာင္အားတင္းထားရတယ္။

မနက္ေစာစီးစြာက်မတို႔တည္းခိုတဲ့ေနရာက္ိုေမေမေရာက္လာတယ္။က်မတို႔အခန္းတံခါးကိုလာေခါက္ေတာ့ကိုကထဖြင့္ေပးရင္း

'သမီးေရအလွျပင္ေပးဖို႔မိတ္ကပ္ဆရာမေရာက္ၿပီထေတာ့ေနာ္"က်မ မထခ်င္ထခ်င္ႏွင့္ထရင္း

ညကကိုနဲ႔စကားမ်ားထား၍မ်က္လံုးေတြေဖာင္းအစ္ေနတယ္။

'Morningအခ်စ္"က်မကိုလာႏိုးေသာသူ႔ကိုမ်က္ေစာင္းထိုးၿပီးၾကည့္လိုက္ရင္းဘာမွမေျပာဘဲ ေရခ်ိဴ းခန္းထဲဝင္ၿပီးေရခ်ိဴ းလိုက္တယ္ၿပီးမွအဝတ္လဲကာေမေမနဲ႔အတူအိမ္ကိုျပန္ခဲ့တယ္။

မိတ္ကပ္လိမ္းၿပီးအျဖဴ ေရာင္ဝမ္းဆက္ဝတ္စုံနဲ႔အတူုကတၱီပါဖိနပ္ျဖဴ ျဖဴ ေလးကိုစီးကာ က်မရဲ႕သတို႔သားကိုအိမ္ေ႐ွ႕တြင္ထိုင္ေစာင့္ေနတယ္။

ခဏေတာ့သူေရာက္လာကာ မိတ္ကပ္ေၾကာင့္က်မမ်က္ႏွာဟာေျပာင္းသြားတယ္

'ဘာၾကည့္ေနတာလဲ႐ွင္က'

"မဟုတ္ပါဘူးျပင္ထားတာကိုေတာင္မမွတ္မိဘူး'က်မလဲသူ႔မ်က္ႏွာႀကီးကိုမၾကည့္ဘဲဟိုဘက္လွည့္ေနတယ္။

မနက္၆နာရီအခ်ိန္ဘုန္းႀကီးငါးပါးနဲ႔အတူက်မတို႔ရဲ႕မဂၤလာပြဲကိုစေနၿပီျဖစ္တယ္။

ဆြမ္းကပ္ၿပီးေနာက္က်မတို႔လက္ထပ္လက္စြပ္ကိုခင္မင္ေသာဘႀကီးကဆင္ျမန္းေပးခဲ့တယ္။

၈နာရီက်တရားသူႀကီး ႏွစ္ဖက္မိဘသက္ေသေတြနဲ႔အတူ လက္ထပ္စာခ်ဴပ္လက္မွတ္ထိုးၾကတယ္။

မဂၤလာပြဲဟာစည္းကားသိုက္ၿမိဳက္စြာသူငယ္ခ်င္းခင္မင္ရင္းႏွီးေသာသူမ်ားနဲ႔အတူၿပီးသြားတယ္။

က်မမိဘေတြနဲ႔အတူေနခ်င္ေသးေပမဲ့ေနာက္ထပ္တပံဲြကိုေတာင္ႀကီးတြင္က်င္းပရမည္ျဖစ္၍မဂၤလာပြဲပီးပီးခ်င္းျပန္ရတယ္။

က်မစိတ္ကမၾကည္၍တလမ္းလံုးႏႈတ္ဆိတ္စြာလိုက္ခဲ့တယ္။

ေတာင္ႀကီးျပန္ေရာက္၍ျပန္ေရာက္တဲ့အေၾကာင္းအိမ္ကိုဖုန္းဆက္

ေနာက္တေန႔ေမေမတို႔ေရာက္လာတယ္

'ကိုႀကီးနဲ႔ကိုငယ္မပါလာဘူးလားေမေမ'ေခါင္းခါျပရင္း က်မစိတ္မေကာင္းစြာျဖင့္

ျပသနာေၾကာင့္က်မမ်က္ႏွာဟာမလန္းဘဲႏြမ္းလ်ေနတာကိုေမေမရိပ္မိသလို မဂၤလာပြဲကိုျမန္ျမန္ၿပီးခ်င္ေသာက်မ

ေနာက္တရက္က်မရဲ႕ပုဇြန္ဆီေရာင္ဂါဝန္႐ွည္နဲ႔အတူခန္းမကိုသြားဖို႔ျပင္ဆင္ထားရေတာ့တယ္။

မဂၤလာပြဲလဲစည္ကားသိုက္ၿမိဳက္စြာၿပီးသြားေပမဲ့က်မမ်က္ႏွာကမလွပခဲ့ဘူး။

မဇာျခည္ကေတာ့ထံုးစံအတိုင္း က်မမိဘကဘာလဲဆိုတာသိသြားေတာ့

'ကႀကိဳးကိုညီမေလးလိုသြန္သင္ပါ့မယ္"က်မရီမိတယ္ ကိုခိုးလာခါစကေန႔တိုင္းမဲ့ရြဲ႔သလို က်မနဲ႔ေယာကခမၾကားလဲေသြးထိုးခဲ့တယ္

က်မထက္ေစာစီးစြာအိမ္ေရာက္ၿပီးေယာက္ခမအေၾကာင္းကိုအကုန္သိထားသူ

က်မကိုဦးစားေပးအေရးေပးခံရမွာေသမတတ္ေၾကာက္သူေပါ့

ကေလးအေၾကာင္းျပၿပီးညဆိုညည့္နက္မွအိပ္မနက္ဆိုမထ

အိမ္မွာေခြၽးမ၃ေယာက္ရိွတယ္ အလုပ္မလုပ္ခ်င္ဆံုးနဲ႔အပ်င္းႀကီးၿပီး ျပသနာလုပ္တဲ့ထဲမွာမဇာျခည္ကအဆိုးဆံုး

အိမ္မွာတလခြဲေလာက္က်မေန၍အိမ္မႈတာဝန္ကိုက်မေတာ္ေတာ္ေလးလုပ္တတ္လာၿပီ။

ေမေမ့ေ႐ွ႕မွာအဖို႔အဲ့လိုေျပာျခင္းက က်မကိုဟာသလာေျပာျပေနသလိုဘဲ

ေမေမတို႔ျပန္သြားေတာ့က်မေတာ္ေတာ့္ကိုအထီးက်န္တယ္။

သူုအလုပ္သြားလ်ွင္က်မကအိမ္မွာတေယာက္တည္း မခက္လဲသူ႔အလုပ္နဲ႔သူ

မဇာျခည္နဲ႔တရက္က်မတို႔ျပသနာတက္ၾကတယ္။ကိုကလဲအိမ္မွာမရိွ က်မကျပန္လဲမေျပာတတ္ ရန္မဖစ္တတ္ အိမ္ရဲ႕တေနရာေခ်ာင္ထဲမွာထိုင္ငိုေနခဲ့တယ္အခ်ိန္ေတာ္ေတာ္ၾကာတဲ့ထိ

မခက္ကထံုးစံတိုင္းက်မကိုလိုက္ပတ္႐ွာရင္း
က်မလဲငိုသူလဲငို အျဖစ္ခ်င္းလာတူေနေသာသူႏွစ္ေယာက္

'မငိုပါနဲ႔ကႀကိဳးရယ္မခက္လဲေရာက္ခါစဒီလိုပံုစံဖစ္ခဲ့တယ္ အဲ့တုန္းကမခက္နားမွာဘယ္သူမွမရိွခဲ့ဘူး'ျပသနာမေပးရရင္မေနႏိုင္ေသာမဇာျခည္တို႔အတြဲ က်မတို႔စကားေျပာေနရင္း ကိုေရာက္လာတယ္

မနက္စာလဲမစားေသးငိူၿပီးရင္းငိုေနေသာက်မကိုေခ်ာ့ဖို႔သူျပန္ေရာက္လာတယ္။

'ခက္ဘဲေခၚသြားလိုက္မယ္ခုခ်ိန္ထိဘာမွမစားရေသးဘူး"ကိုေခါင္းၿငိမ့္ျပမွ က်မလဲမ်က္ေစာင္းထိုးၿပီးသူ႔အနားကထြက္သြားတယ္။

က်မႀကိဳက္တတ္ေသာအစားေတြကိုမခက္လိုက္ေကြၽးရင္းသူတို႔အေၾကာင္းကိုေျပာဖစ္ခဲ့တယ္။

"အစ္မလဲေရာက္ခါစအဲ့လိုဘဲကႀကိဳးေရအဲ့တုန္းကဇာျခည္တို႔နဲ႔ကိုႀကီးကတည့္ၾကတယ္ ခုဒီလိုပံုစံထပ္ျဖစ္ေတာ့ကိုႀကီးကကႀကိဳးနားမွာရိွေပးခဲ့္တယ္'

"သူတို႔ရည္ရြယ္ခ်က္ကဘာလဲကႀကိဳးကိုမေနေစခ်င္တာလား ကႀကိဳးသိပါတယ္စေရာက္ကတည္းကကႀကိဳးကိုမၾကည္ဘူး'

မနက္စာစားၿပီးေနာက္မခက္အိမ္ကိုက်မေရာက္သြားေတာ့မခက္ေမေမက

"ေနာက္ဘာဘဲဖစ္ဖစ္အန္တီတို႔ဆီလာလည္ေနာ္'ကႀကိဳးမ်က္လံုးေတြနီရဲပီးငိုထားတာသိေတာ့အေျခအေနကိုရိပ္မိေနျခင္းပါ။

အိမ္ေရာက္ေတာ့အေျခအေနေတြဟာပံုမွန္

'ကိုသိပါတယ္မင္းဘယ္ေလာက္သီးခံေနရမွန္း တခုခုဆိုမိဘအိမ္ဘဲျပန္မွာေပါ့ခုကမျပန္ဘဲအနားမွာေနေပးတဲ့အတြက္ေက်းဇူးပါကြာ'

"ကႀကိဳးစိတ္ေတြမခက္ထန္ေသးလိူ႔ပါ ကႀကိဳးစိတ္ေတြေျပာင္းလဲသြားခဲ့ရင္ဘာဖစ္မလဲဆိုတာႀကိဳတင္ေတြးထားေပါ့ေနာ္'က်မအဲ့တာဘဲေျပာၿပီးအခန္းထဲသို႔ဝင္ခဲ့တယ္။

အသက္ငယ္ငယ္နဲ႔အိမ္ေထာင္ျပဳျခင္းရဲ႕ရလဒ္ကစိတ္ဆင္းရဲျခင္းဘဲ။

Sort:  

This post has received a 15.76% upvote from @lovejuice thanks to @phyowaiaung. They love you, so does Aggroed. Please be sure to vote for Witnesses at https://steemit.com/~witnesses.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63688.35
ETH 3125.30
USDT 1.00
SBD 3.97