Man will be Man

in #love6 years ago

ကၽြန္ေတာ္ သစၥာရွိခဲ့ပါတယ္

" ေမာင္..ေက်းဇူးျပဳၿပီး မီးအေပၚသစၥာရွိေပးပါေနာ္... "
အဲဒီစကားကို သူ႔ဆီကေနၾကားလိုက္ရေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ သူ႔မ်က္ႏွာကို တအံ့တၾသနဲ႔ ၾကည့္ခဲ့မိတယ္။ တကယ္ဆို သူနဲ႔ကၽြန္ေတာ္က အဲဒီစကားေျပာရမယ့္သူေတြ မဟုတ္သလို၊ ကၽြန္ေတာ္သူ႔ကို ဘယ္ေလာက္ထိ ခ်စ္လဲဆိုတာလဲ သူေကာင္းေကာင္း သိၿပီးသား။ သူဟာ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ဘ၀ ၊ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ အနာဂတ္။ သူ႔မ်က္ႏွာကိုၾကည့္လိုက္ေတာ့လဲ တကယ့္ကို အေလးအနက္ေျပာတဲ့ပံု။
" သဲတံုးေလး.. ဘာျဖစ္လို႔တုန္း.. ေမာင့္အေပၚ တစ္ခုခု စိတ္ကြက္ေနတာလား.. "
ကၽြန္ေတာ္ သူ႔ကိုေမးလိုက္ေတာ့ သူေခါင္းခါတယ္။ ၿပီးေတာ့ မ်က္ရည္ေလးေတြ ၀ဲလာတယ္။ သူ႔ကိုေပြ႕ဖက္ၿပီး ေခ်ာ့ေမာ့ေမးၾကည့္ေတာ့မွ ျပႆနာက Facebook ။ ခ်ာတိတ္မေလးတစ္ေယာက္ ကေလးခ်ီထားတဲ့ ပံုေအာက္မွာ အသဲသြားေပးလို႔တဲ့။ ကၽြန္ေတာ္ ရယ္လိုက္ရတာ။
" ဟဟ..ေကာင္မေလးကို အသဲေပးတာ မဟုတ္ပါဘူး သဲတံုးေလးရယ္.. ကေလးေလးက ခ်စ္စရာေကာင္းလို႔ ေပးမိတာပါ။ ေမာင္ျပန္ဖ်က္လိုက္မယ္ေနာ္.. "
ကၽြန္ေတာ္ခ်က္ခ်င္း အင္တာနက္ကိုဖြင့္၊ သူ႔ေရွ႕မွာပဲ အသဲေနရာမွာ Like ေျပာင္းေပးလိုက္ေတာ့ သူျပံဳးတယ္။ ေမာင့္ကို ယံုပါတယ္ လို႔ေျပာေတာ့ အရူးမေလးဆိုၿပီး နဖူးကို ထုေပးလိုက္တယ္။ လမ္းခြဲၿပီး အိမ္ျပန္ေရာက္ တဲ့အထိ အဲဒီအေၾကာင္းကိုေတြးၿပီး ကၽြန္ေတာ့္မ်က္ႏွာက ၿပံဳးစိစိျဖစ္ေနတုန္းပဲ။ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ ပံုေအာက္မွာ အသဲသြားေပးလို႔ဆိုၿပီး ငိုတဲ့အရူးမေလးတစ္ေယာက္ ကၽြန္ေတာ့္မွာရွိတယ္ ဆိုၿပီး စေတးတပ္တစ္ခုေတာင္ တင္လိုက္မိေသး။ အေၾကာင္းသိတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြက သူ႔ကို မန္းရွင္းေခၚၾက၊ စၾကေပါ့။
ဒီကိစၥဟာ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔သူ႔အတြက္ ၾကီးက်ယ္တဲ့ျပႆနာမွ မျဖစ္ခဲ့ေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္အသဲသြားေပးခဲ့တဲ့ ခ်ာတိတ္ေလး၊ ဟန္နီ လို႔ေခၚတဲ့ ေကာင္မေလးကေတာ့ အဲလိုမျဖစ္ခဲ့ဘူး။ ကိုယ့္လူကိုယ္ ႏိုင္ေအာင္ထိန္းေပါ့ အစ္မရယ္ ဆိုတဲ့ စေတးတပ္ေလးတစ္ခုကို တင္ၿပီး ကၽြန္ေတာ့္ကို စကားလာေျပာတယ္..။
" အစ္ကိုတို႔ သမီးေၾကာင့္ရန္ျဖစ္ၾကတာ သမီးစိတ္မေကာင္းပါဘူး " တဲ့။ " ကၽြန္ေတာ္က ရပါတယ္ " လို႔ ျပန္ေျပာလိုက္ တယ္။ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္က အဲဒီကေလးေလးကို ခ်စ္လို႔ အသဲေပးမိတဲ့အေၾကာင္း၊ သူက အဲဒီကေလးေလး ဟာ ဘယ္သူျဖစ္တဲ့အေၾကာင္းေတြ ေျပာရင္း သူနဲ႔ကၽြန္ေတာ္ ရင္းႏွီးသြားၾကတယ္။ ေနာက္ပိုင္းရက္ေတြမွာ ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ကၽြန္ေတာ့္ေကာင္မေလး အေၾကာင္းေတြ ေျပာၾကသလို၊ သူကလဲ သူ႕အသဲကြဲဇာတ္လမ္း ေတြကို ေျပာ..။ တစ္ခါတစ္ေလမွာ သူတင္တဲ့ပို႔စ္၊ ကၽြန္ေတာ္တင္တဲ့ပို႔စ္ေတြမွာ အျပန္အလွန္ မန္႔ေတြေရးၾက ေပါ့။
" ေမာင္..ဟန္နီဆိုတဲ့ေကာင္မေလးနဲ႔ ခင္သြားတာလား..။"
တစ္ေန႔မွာသူေမးလာမယ္ဆိုတာ သိၿပီးသားမို႔ ဒီကိစၥကို ကၽြန္ေတာ္မအံ့ၾသသလို ကိုယ့္ရဲ႕ရိုးသားမႈကို ကိုယ္တိုင္ သိေနလို႔ အင္းဆိုၿပီး ကၽြန္ေတာ္ေျဖလိုက္တယ္။ ၿပီးေတာ့ ဟန္နီက ဘာအလုပ္လုပ္ေၾကာင္း၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္အေၾကာင္းကိုလဲ ေျပာျပျဖစ္တဲ့ အေၾကာင္းေတြကို ကၽြန္ေတာ္ေျပာျပတယ္။ အရူးမေလး၊ ၾကံဖန္သ ၀န္တိုမေနနဲ႔ဆိုၿပီး သူ႔ေခါင္းကိုေတာင္ ဖြဖြပုတ္ေတာ့ အရင္လိုျငိမ္မခံဘဲ သူေခါင္းကို လႊဲတယ္။
" ေမာင္..သူနဲ႔ မပတ္သက္လို႔ မရဘူးလား.. " " ဘာ"
မိန္းကေလးတိုင္းဟာ သ၀န္တိုတတ္တယ္ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္သိတယ္။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ဟာ သူသ၀န္တိုရ မယ့္လူတစ္ေယာက္မဟုတ္ဘူး။ ဘာလို႔ မပတ္သက္ရမွာလဲလို႔ သူ႔ကိုေမးေတာ့လဲ ျပန္မေျဖႏိုင္ဘူး။ စကားလဲ ေကာင္းေကာင္းေျပာလို႔ မရေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ေတြ႕ဆံုမႈက ေျခာက္ကပ္ကပ္နဲ႔ပဲ ၿပီးဆံုးခဲ့တယ္။
ကၽြန္ေတာ္သူ႔ကို အရမ္းခ်စ္တယ္။ မၾကာခင္မွာလဲ လက္ထပ္ေတာ့မွာမို႔ သူ႕ကို စိတ္ခ်မ္းသာေစခ်င္တယ္။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ့္ကို ဘယ္သူနဲ႔ခင္ရမယ္၊ ဘယ္သူနဲ႔မခင္ရဘူးလို႔သတ္မွတ္တာက ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ကိုယ္ေရး ကိုယ္တာကို ၀င္စြက္ဖက္တာ ျဖစ္သြားၿပီ။ ပိုဆိုးတာက ေနာက္ပိုင္း ဖုန္းဆက္တဲ့အခ်ိန္၊ ေတြ႕တဲ့အခ်ိန္တိုင္းမွာ သူနဲ႔ေျပာရတဲ့ ေခါင္းစဥ္ေတြက ဟန္နီ႕အေၾကာင္းပဲ ျဖစ္ေနတာ။
ဒီအေၾကာင္းအရာကိုပဲ အက္ေၾကာင္းထပ္ေအာင္ ေျပာေနရေတာ့ ကၽြန္ေတာ္စိတ္ရႈပ္လာတယ္။ ဖုန္းဆက္ရင္လဲ ဒီအေၾကာင္းကိုပဲ ထပ္ေျပာရမွာမို႔ သူ႔ဆီကို ကၽြန္ေတာ္ ဖုန္းမဆက္ သလို သူကလဲ ကၽြန္ေတာ့္ကို ဖုန္းမဆက္ဘူး။ တစ္ပတ္တိတိ ေတာ့ ပစ္ထားလိုက္မယ္၊ ၿပီးမွ ပန္းစည္းေလး၀ယ္ၿပီး သူ႔ကို သြားေခ်ာ့မယ္လို႔ ဆံုးျဖတ္လိုက္တယ္။
ဟန္နီ႔ကို အဲဒီအေၾကာင္းေျပာျပေတာ့ ဟန္နီက ရယ္တယ္။ ၿပီးေတာ့ ဖုန္းနံပါတ္ေတာင္းလို႔ နံပါတ္ေပးၿပီး ေနာက္ပိုင္းမွာ ဖုန္းနဲ႔ပဲ စကားေတြ ေျပာၾကတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္အေၾကာင္းေျပာရင္ ဟန္နီကျငိမ္ၿပီး နားေထာင္တယ္၊ ကၽြန္ေတာ့္ေကာင္မေလး အေၾကာင္းေျပာရင္ ဟန္နီက သေဘာက်တယ္။ အစ္ကိုက အစ္မကို သိပ္ခ်စ္တာပဲတဲ့၊ အစ္ကို႔လို ခ်စ္သူ တစ္ေယာက္ေလာက္ရွိရင္ ေသေပ်ာ္ၿပီဆိုပဲ။
တစ္ခါတစ္ေလမွာ ေမာင္ ဆိုတဲ့ မက္ေဆ့ခ်္ေလး ေရာက္ေနမလား ဆိုၿပီး ဖုန္းကို ဖြင့္ၾကည့္တယ္။ ၃ ရက္ေလာက္ၾကာတဲ့အထိ ဘာဖုန္း၊ဘာမက္ေဆ့ခ်္မွ မလာဘူး။ သူေတာ္ေတာ္ ေနႏိုင္တာပဲ။ ကၽြန္ေတာ္သူ႔ကို လြမ္းေၾကာင္း ဟန္နီ႔ကို ေျပာျပတယ္။ ၾကည္ႏူးစရာ အခ်ိန္ေတြကို ေျပာျပတယ္။ ဟန္နီကေတာ့ ရယ္ေနတာပါပဲ။ အစ္ကိုနဲ႔အျပင္မွာ ဆံုရေအာင္ဆိုေတာ့ ကိုယ္လဲ စိတ္ေျပလက္ေပ်ာက္ဆိုင္ထိုင္ခ်င္တာနဲ႔ အေတာ္ျဖစ္သြားတာေပါ့။
အျပင္မွာေတြ႕ေတာ့မွ ဟန္နီက ေတာ္ေတာ္ေခ်ာတဲ့ မိန္းကေလးမွန္း ကၽြန္ေတာ္သိရတယ္။ စကားေျပာ သြက္သြက္နဲ႔ အၿမဲၿပံဳးရယ္ေနတဲ့ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္။ ကိုယ္က ဘီယာေသာက္ေတာ့ သူက Spy ၀ိုင္ ေသာက္တယ္။ သူေသာက္၊ကိုယ္ေသာက္ သူက သူ႔အတိတ္က အသဲကြဲဇာတ္လမ္းေတြေျပာ၊ ကၽြန္ေတာ္က သူ႔ကိုစေနာက္။ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္က ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ကၽြန္ေတာ့္ေကာင္မေလး အေၾကာင္းေတြေျပာ။ သူက ရယ္။ ရီေ၀ေ၀ ျဖစ္လာေတာ့ ႏွစ္ေယာက္သား အတိုက္အေဖာက္ညီညီေျပာလိုက္တယ္။ သီခ်င္းသြားဆိုၾကမယ္။
အခ်ိန္က ည ၉ နာရီ၊ သူလဲဆက္ေသာက္၊ ကၽြန္ေတာ္ကလဲ ဆက္ေသာက္ သီခ်င္းေတြနဲ႔အတူ စိတ္ညစ္ စရာေတြလဲ အကုန္ေပ်ာက္ပဲ။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔အေပ်ာ္က ဖုန္းသံတစ္ခုအလာမွာ ရပ္သြားတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္ဖုန္းပဲေပါ့။ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္အၿမဲတမ္းေစာင့္ေနတဲ့ဖုန္း။ ဟန္နီ႔ကို သီခ်င္းပိတ္ဖို႔ ေျပာလိုက္တယ္၊ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ေကာင္မေလးဆီကလို႔ ေျပာေတာ့ သူက အိုေကဆိုၿပီး လက္မေထာင္ၿပတယ္။
ဖုန္းကိုင္လိုက္ၿပီး ဟယ္လိုလို႔ ေျပာလိုက္ေတာ့ ကမၻာမွာအခ်ိဳဆံုးအသံေလးကို ၾကားလိုက္ရတယ္။ " ေမာင္ " တဲ့။ " အသဲတုန္းေလး၊ ေမာင္ လြမ္းလိုက္ရတာ အခ်စ္ရယ္ " ဆိုေတာ့ သူရယ္တယ္။ ေမာင့္ကို စိတ္ေကာက္ေျပၿပီလား ဆိုေတာ့ သိပ္မေျပေသးဘူးဆိုပဲ။ခဏၾကာေတာ့ ေသာက္ထားတဲ့အရွိန္ရယ္၊ လြမ္းတဲ့စိတ္ရယ္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ပံုမွန္ထက္ စကားေတြ ပိုသြက္ေနမိတာကို သူရိပ္မိသြားၿပီးေမးတယ္။ ဘယ္ေရာက္ေနတာလဲတဲ့။
မလိမ္ခ်င္တာမို႔ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ သီခ်င္းလာဆိုတာလို႔ ေျဖလိုက္တယ္။ ဘယ္သူေတြနဲ႔လဲတဲ့။ ရုတ္တရက္ ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္လိုေျဖရမွန္းမသိခဲ့ဘူး။ ဟန္နီနဲ႔ ဆိုၿပီး ေျပာလိုက္လို႔ကေတာ့ မိုးမီးေလာင္မွာ အေသခ်ာပဲ။ ပါးစပ္ထဲေတြ႕တဲ့ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္နာမည္ကို ေျပာတယ္။ ၿပီးေတာ့ သူမၾကိဳက္ရင္ ခ်က္ခ်င္း ျပန္မယ္ဆို တဲ့ အေၾကာင္းကို ေျပာတယ္။ သူကေတာ့ " ေနပါ ေမာင္ရယ္..တစ္ခါတစ္ေလပဲ၊ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ဆက္ေပ်ာ္ပါ " ဆိုၿပီး ဖုန္းခ်သြား တယ္။
ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ အားလံုးျပည့္စံုသြားၿပီ။ အေပ်ာ္ေပၚကို အေပ်ာ္ဆင့္တာပဲေလ။ ဟန္နီ႕ကို ေက်းဇူးတင္တယ္ ဆိုတဲ့အေၾကာင္း ေျပာျပတယ္။ ၿပီးေတာ့ သီခ်င္းေတြအမ်ားၾကီး ဆက္ဆိုခဲ့လိုက္ၾကတယ္။ မနက္ျဖန္က် ရင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္ေသာအမ်ိဳးသမီးေလးကို ပန္းစည္းနဲ႔သြားေခ်ာ့ရမယ္ဆိုတဲ့ အေတြးနဲ႔ ညျပန္ေရာက္ၿပီး အိပ္တာေတာင္ အိပ္မက္ထဲထိ အေပ်ာ္ေတြ အၿပည့္ပဲ။
ဒါေပမယ့္.. ကၽြန္ေတာ္ မနက္ႏိုးတဲ့အခ်ိန္မွာ ဖုန္းထဲမွာ မက္ေဆ့ခ်္တစ္ခုက အသင့္ေစာင့္ေနတယ္။
" ေမာင္ သစၥာ မရွိဘူး " တဲ့။
" ဘုရားေရ.. " ကၽြန္ေတာ္ ခ်က္ခ်င္းသူ႔ဆီဖုန္းဆက္တယ္၊ စက္ပိတ္ထားပါတယ္တဲ့။ Facebook ကို ဖြင့္ၾကည့္တယ္။ သူ႔အေကာင့္က ပိတ္ထားတယ္။ Viber ၾကည့္လိုက္ေတာ့ 4 Hours ago ၊ သူမ ည ၂ နာရီထိ မအိပ္ခဲ့တဲ့ သေဘာပဲ။
ညတုန္းက အေၾကာင္းကို ျပန္စဥ္းစားတယ္။ နာမည္ေျပာလိုက္တဲ့သူငယ္ခ်င္းဆီ ဖုန္းဆက္ေတာ့ ထင္တဲ့အတိုင္း သူမ သူ႔ကို ဖုန္းဆက္ၿပီး ေမးခဲ့တယ္။ တိုက္ရိုက္ဟုတ္မဟုတ္ ေမးတာမဟုတ္လို႔ သူအိမ္မွာ ရွိေနတဲ့အေၾကာင္းကို ေျဖလိုက္တယ္တဲ့။ ခ်က္ခ်င္း သတိရသြားတာက ဟန္နီ။
သူ႔ေဖ့ဘုတ္ကို ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ညတုန္းက သီခ်င္းဆိုထားတဲ့ ဓာတ္ပံုေတြ။ ကၽြန္ေတာ့္ပံုမပါေပမယ့္ ေသာက္လက္စ ဘီယာခြက္တစ္ခြက္ရယ္၊ ၀ိုင္ခြက္တစ္ခြက္ရယ္။ ၿပီးေတာ့ " အေပ်ာ္ဆံုးည" ဆိုတဲ့ စေတးတပ္ တစ္ေၾကာင္း။

ကၽြန္ေတာ္ အရာအားလံုးကို သိလိုက္တယ္..
ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ့္မွာ ေျဖရွင္းစရာ စကားလံုးမရွိဘူး။
ကၽြန္ေတာ္ သူ႔ကိုၚ ခ်စ္တာ၊ သူ႔အေပၚ သစၥာမေဖာက္ခဲ့တာကိုေတာ့ သူသိမွျဖစ္မယ္။ ကၽြန္ေတာ္ သူ႔ဆီကို ဖုန္းဆက္တယ္။
တစ္ရက္ႏွစ္ရက္ကေန လေတြ၊ႏွစ္ေတြၾကာတဲ့အထိ ဘယ္ေတာ့မွ မကိုင္တဲ့ ဖုန္းတစ္လံုးကို ကၽြန္ေတာ္ အၾကိမ္ၾကိမ္ဆက္ၿပီး ေခၚတယ္။ တစ္ခါတစ္ေလ သူမရွိဘူးလို႔ပဲ အၿမဲ ေျဖတဲ့ သူ႔အိမ္ကို ကၽြန္ေတာ္သြားခဲ့တယ္။ သူ႔ရဲ႕အရိပ္ေလးေတာင္ ကၽြန္ေတာ္ မျမင္ရေတာ့ ဘူး။
ဒီလိုနဲ႔ပဲ ၂ ႏွစ္ဆိုတဲ့အခ်ိန္ၾကာလာတယ္။
ကၽြန္ေတာ္ သစၥာရွိခဲ့ပါတယ္လို႔ သူ႔ဖုန္းကို မက္ေဆ့ခ်္ေတြ ပို႔ေနတုန္းပဲ။
ဦးတိမ္ image

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61372.42
ETH 2928.56
USDT 1.00
SBD 3.66