Sort:  

Da budem iskren, nemam blage veze koja je to buba u pitanju, prvi put je vidim u životu. Pomalo sam čak i zabrinut jer isuviše često naiđem na neku novu bubu koju naravno prvi put vidim. Nešto se jako čudno dešava u prirodi (nadam se da ne zvičim isuviše paranoično :D)

To si u pravu, najžešće su mi crne bubamare, ali one makar nisu štetočine :) Imamo dosta aronije u dvorištu i do ove godine je ništa nije napadalo. Onda su se iznenada pojavile ovoj slične bube koje su jedna za drugom sletale na cvet i jele ga. Prvi put sam je tada videla (ako je ta)

Pazi se žutih bubamara (Azijskih) one vole i da grizu :) Ove godine po prvi put sam video na hiljade bubamara na jednom mestu, ma, zapravao ih je bilo svuda, prava invazija :D i to je trajalo nekih mesec ipo dana koliko i traje njihov životni vek. Sada da mi je samo jedna potrebna za lek mogao bi samo da sednem i plačem :)

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 67840.19
ETH 3560.14
USDT 1.00
SBD 3.26