Sort:  

Nekem személy szerint az anyagi függetlenség elérése az egyik célom, és ezt a legegyszerűbben úgy tudom megvalósítani, ha találok egy módszert, ami akkor is pénzt termel nekem, mikor alszok.

EZEK azok a módszerek ;)

Mindenkinek az az álma :)

Érdekes, mert én nagyon kevés embert ismerek, aki tenni is hajlandó ezért :D

Kicsit összekevered a dolgokat. Álmodni és tenni, két külön dolog. Nekem attól még igazam van :D

Teljesen igazad van, nem is arra írtam :) Csak mit ér álmodni valamiről, ha az ember nem tesz érte semmit :) Akkor csak időpocsékolás meg üresjárat az agynak :)
Ha meg tud, akar, és ténylegesen tesz is valaki, akkor az álmodozás az maga az "üzemanyag" ;)

Egyetértek. Sajnos elég sok embert látni itt külömböző mentalitással és nem mind helyes :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62406.70
ETH 3184.54
USDT 1.00
SBD 3.79