Værmelding for i kveld: mørkt. (George Carlin)

in #melding24 days ago

Hva slags vær ser du komme i kveld? Gleder du deg til det som venter, eller er du nervøs og frustrert over det som skjer rundt deg? Livet vårt er fullt av utfordringer, og jeg føler ofte at værmeldingen for det som venter er vind, turbulent og mørkt. Det er utfordrende, og det er vanskelig å finne ut nøyaktig hva som er riktig å gjøre i slike situasjoner.

I går hadde jeg en lignende situasjon som jeg fryktet, og det holdt meg anspent i et par timer. Før jeg kom til oppgaven satte jeg meg i bilen, la til litt høy lovsangsmusikk, og prøvde bare å invitere Gud inn i situasjonen og ba ham om hjelp.

_c6e9a013-f15e-4313-8752-40d9015180cf.jpeg

Jeg må innrømme, mørket forsvant ikke, men lyset og håpet i meg ble større, og på en eller annen måte må jeg si at jeg overvant situasjonen på en god måte.

Nå vet jeg ikke om du får noe av å lese dette, men fortvil ikke om værmeldingen taler om mørke. Det er en del av livet, og vi går alle gjennom vanskeligheter. Selvfølgelig, hvis du går gjennom vanskeligheter, er det vanskelig å forestille seg at andre mennesker går gjennom det samme (fordi de ikke gjør det). Det er lett å føle seg alene og desperat, men hvis ingen andre er i stand til å forstå deg, er Gud fortsatt der, og han venter på å være der for deg og bære byrden sammen med deg.

Sort:  

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67658.71
ETH 3766.98
USDT 1.00
SBD 3.59