Sort:  

Hei! Denne gir deg mindre valuta da de tar en del prosent i "fee". Vil enda anbefale NiceHash mineren om du kjører fra PC. Det som er litt gøy med Honeyminer er at du får epostanbefalinger på anbefalte drivere, f.eks fikk jeg vite at om jeg nedgraderte til en versjon på GPU-driveren så får jeg bedre resultater.

Hei, kanksje du kan hjelpe meg litt... Jeg er ikke den beste på pc. Jeg har lastet ned litt av hvert på pc men får liksom ikke helt sving på det mining greiene...
Lastet ned minergate og multiminer. men synes ikke det virker som om det gir noe i det hele tatt. min pc er en msi gl62m med geforce gtx1050.
må det noe programering til for å bruke nicehash?

Nicehash er kun et program du installerer også kjører den alt av seg selv når du klikker start.

Da har jeg fått den igang, jeg som trodde jeg skulle få litt valuta ut av data'n, men neida her er det 0,14 dollar om dagen... hum... Det blir jo ikk bra

Hei!
Kjør denne før du starter mining i tilfelle du har mye rot på PCen: https://www.asus.com/us/site/graphics-cards/gpu-tweak-ii/

Nicehash vil nok gi bedre resultater. Minergate har jeg også prøvd, her virker det som det gjelder å ha en bedre CPU, derfor tror jeg Nicehash blir best for deg. Test 24 timer om du har mulighet.

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 67233.96
ETH 3486.85
USDT 1.00
SBD 3.15