Toe het ons klaar geëet en gedrink en teruggekom met '

in #mnbv2 years ago

sentrum> Ek was veronderstel om vanoggend soos elke dag wakker te word en kantoor toe te gaan maar my liggaam was nie goed nie, dis hoekom ek nie kantoor toe gegaan het nie.

Nadat ek 'n vars ontbyt geëet het, het ek vir 'n rukkie terug gegaan bed toe. Toe ek uit die bed opstaan, het ek weer redelik goed gevoel.

My kamermaat het ook nie vandag gaan werk nie, so toe ons twee in die kamer was, het ek skielik gedink, aangesien hulle twee vandag in die kamer is, kom ons verf die muur van ons kamer.

Toe sê ek vir my kamermaat dat die kamer geverf moet word, die kamermaat het met my ingestem, toe is ons twee mark toe om verf te koop.

Ek het 'n kwas geneem om 'n ontwerp met 'n verf te maak. Ek het saam met hulle teruggekom kamer toe en met twee mense begin werk aangesien ons die verf moes ontwerp wat ons 'n bietjie laat gemaak het.

Wanneer dit middagete tyd is om te verf, gaan ons na middagete en stop die verfwerk. Toe het ons klaar geëet en gedrink en teruggekom met 'n bietjie rus en die res van die werk begin.

Dit was omtrent vieruur toe ons klaar was met ons verfwerk en nadat ons alles klaargemaak het, het ons gaan opfris.

Nadat ek opgekikker het, sit ek 'n rukkie in die kamer, eet dan ontbyt, eet 'n ligte versnapering en gaan stap uit.

Nadat ek 'n rukkie gestap het, het ek na die kamer gekom, die rekenaar aangeskakel en die liedjie gespeel, toe die liedjie gestop en 'n Engelse fliek gespeel.

Nadat ek dit gekyk het, speel ek weer 'n Bengaalse drama, dan is dit tyd vir 'n aandete wanneer ek daarna kyk.

Wanneer dit tyd is vir aandete, gaan ek na die kantien vir aandete, dan na ete raak ek soos gewoonlik aan die slaap.

Dit is my vandag se dagboek.sentrum> Ek was veronderstel om vanoggend soos elke dag wakker te word en kantoor toe te gaan maar my liggaam was nie goed nie, dis hoekom ek nie kantoor toe gegaan het nie.

Nëse nuk keni një të tillë, do të jeni në gjendje ta merrni një. Toe ek uit die bed opstaan, het ek weer redelik goed gevoel.

Kamera ime nuk është një wadak gaan werk nai, kështu që toe ons twee në die kamer ishte, het ek skielik gedink, aangesien hulle twee wandag në die kamer është, kom ons verf die muur van ons kamer.

<qendër> Toe sê ek vir tim kameramat dat die kamer geverf moet fjalë, die kameramat het met ingestem tim, gishti është ons twee mark toe om verf te koop.

<qendër> Ek het 'n kwas geneem om' n ontwerp met 'n verf te maak. Një ditë kur do të hyja, fillova të inatosesha me të, por ai nuk mund të shihte se çfarë po i ndodhte.

Wanneer dit middagete tyd is om te verf, gaan ons na middagete en stop die verfwerk. Toe ont klaar geëet en gedrink en teruggekom met 'n bietjie rus en die res van die work start.

Kjo ishte gjëja e fundit që donte të bënte, u prit me fjalët e tij në zemër, u gëzua shumë, u gëzua shumë.

Nëse nuk keni një okulist, uluni me kamerën, dilni e shkoni dhe dilni me një version të ri.

Kjo nuk është hera e parë që e shoh këtë, por nuk është hera e parë që e shoh këtë.

Nuk ka gjë të tillë si një magji, ne kemi një dramë të çuditshme 'n beangaalse, dhe ka një tid vir' n aandete wanneer ek daarna kyk.

<qendër> Wanneer dit tyd is vir aandete, gaan ek na die kantien vir aandete, dan na ete raak ek soos gewoonlik aan die shuplakë.

Kjo është ajo që kam për të shkuar.

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.029
BTC 69299.72
ETH 3669.99
USDT 1.00
SBD 3.28