Elke blom versprei egter skoonheid en geur in verskillende rigtings,

in #mnbvc2 years ago

Ek het met 'n paar opvallende blomfotografie vorendag gekom, ek hoop jy geniet hierdie foto's.

Daar is duisende soorte blomme in die wêreld, en daar is duisende variëteite van blomme. Elke blom versprei egter skoonheid en geur in verskillende rigtings, en alle blomme het verskillende eienskappe.

Vandag sal ek vir jou 'n paar blomfotografie met sulke kenmerke wys, en ek is seker hierdie blomme sal jou gedagtes wegneem.

Kom ons hoor van vriende waar ek hierdie foto's versamel het. Om die waarheid te sê, ek moet sê omdat ek soveel pragtige foto's of blomme gevind het, wat gebeur as ek dit nie met jou deel nie? Kom ons luister dan.

Ek het hierdie foto's versamel deur 'n paar bekende kwekerye in die stad Feni te besoek. Hierdie blomme is uit sommige kwekerye geneem.Ek het al fotografie van baie soorte blomme daar gedoen, en ek het van die geselekteerde fotografie met julle gedeel.

Ek en my niggie was na Feni in die munisipaliteit, ons het 'n belangrike werk daar gehad.

Nadat ek klaar was met die werk, het ek uitgekom en 'n paar goeie gehalte blomme in die kwekerye rondom die munisipaliteit gesien, en toe ek dit sien, hardloop ek na daardie blomme toe.

Toe het ek soontoe gegaan en baie blomme gefotografeer maar ek het van die blomme wat daaruit gekies is met julle gedeel sodat julle daarvan hou.

Ek ken nie die name van baie van die blomme wat ek vandag deel nie, maar die blomme was pragtig en dit is hoekom ek met julle gedeel het.

Almal hou van blomme. En ek is ook een van die blommeliefhebbers. Ek is so lief vir fotografie. En om daardie redes doen ek meeste van die tyd blommefotografie.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 68297.87
ETH 3746.45
USDT 1.00
SBD 3.67