Moja historia

in #moja6 years ago

Wszystko zaczęło się w sierpniu 2015 roku, kiedy wykonywałam ciężka prace fizyczna w Italii gdzie żyłam z rodzina. Musiałam wstawać bardzo wcześnie rano i wracałam późno wieczorem, przebywając nawet 12 godzin z dala od domu. Mając rodzinę jest bardzo trudno pogodzić to wszystko. Nie mając na nic czasu ani dla córki, ani dla męża, ani dla domu.

Widząc jak życie ucieka i dzień jest podobny do dnia poprzedniego. Wielu z was pewnie by mi powiedziało dlaczego narzekasz masz prace. Tak ja miałam prace ale nie miałam czasu żeby żyć żyłam tylko nią. Postanowiłam, że muszę coś zmienić w swoim życiu. Wszyscy wiemy, że w tych czasach bardzo trudno jest znaleźć coś innego.

Pewnego dnia przeglądając internet natknęłam się na jedno zdanie,które utkwiło mi w głowie. „Kto ci ukradł marzenia? Masz tylko jedno życie i patrz…co z nim robisz…”. W pierwszym momencie był to dla mnie szok. Zrozumiałam jak bardzo marnuje swoje życie. Ono z dnia na dzień ucieka a ja na polu w Italii pracuje dla kogoś aby on mógł spełniać swoje marzenia. Postanowiłam to zmienić. Postanowiłam wszystko na jedna kartę. Postanowiłam zaryzykować.

Kosztowało mnie to dużo pracy nad sobą. Wiele osób śmiało i drwiło ze mnie a ja nie przestawałam wierzyć bo chciałam zmian na lepsze chciałam mieć czas dla córki i męża. Na koniec chciałam Wam powiedzieć ze często obawiamy się opinii innych ludzi i przez to mamy hamulce ale, nikt nie jest lepszy od Nas w byciu Nami. Nikt Naszego życia za Nas nie przeżyje i nie ma prawa Nam go zabrać. To My decydujemy o tym, kim jesteśmy i kim możemy się stać. Nie musimy przepraszać za sukces, który już mamy lub który mieć będziemy. Zamieniam marzenia w plany.

To Ja tworze siebie i kreuje mój świat. Dam radę.

Sort:  

Super historia! Najwazniejsze to robic swoje i realizowac wyznaczone sobie cele! Trzymam kciuki!

@kasiad28, I gave you an upvote on your first post! Please give me a follow and I will give you a follow in return!

Please also take a moment to read this post regarding bad behavior on Steemit.

Powodzenia w realizowaniu marzeń :)

Brawo Ty:-) Niech moc będzie z Tobą:-)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 63041.44
ETH 2985.81
USDT 1.00
SBD 3.61