Świat z moich marzeń

in #mojswiat6 years ago (edited)

Witam.
Każdy z nas marzy. Marzymy by się oderwać od rzeczywistości chociaż na chwilkę. Marzymy by nasze życie się zmieniło. Marzymy o lepszym świecie.
Ale czy tak naprawdę powinniśmy tylko marzyć? Czy nie powinniśmy także do nich do dążyć?

Zmiana świata zaczyna się od nas!

Tyle chociażby narzeka się jacy to Polacy tacy źli czy że to polaczki czy jak to nie znoszą swojej narodowości a prawda jest taka że to my tworzymy Polską społeczność i od nas zależy jaka ona będzie.
Łatwiej narzekać doszukując się winny gdzieś niż wziąć się w garść i spróbować coś zmienić...wszyscy jesteśmy tylko ludźmi i to od nas zależy jacy będziemy dla siebie nawzajem.

Możecie mi nie wierzyć ale będąc otwartym na innych nawet spoza naszej grupy przyjaciół i rodziny jest się naprawdę szczerze niezmiernie szczęśliwym:)

Może nie zmienimy od razu świata ale uczynimy coś dobrego i możemy sprawdzić że stanie się chociaż trochę lepszy:)

** Działajmy! **

Najważniejsze jest nie poddawać się.

Tak szczerze nie wiem o czym marzycie ale z chęcią chęcią przeczytam i poznam was bliżej:) Jeśli jesteście zainteresowani podzieleniem się i porozmawianiem to śmiało zróbcie to :)

Dążąc do tego co pragniemy jesteśmy w stanie to osiągnąć!:)

Skoro to temat o marzeniach to może zastanawia was o czym ja marzę?
Z chęcią opowiem:)
Marzę chociażby by założyć własną skromną działalność gospodarczą a także by podróżować. Marzę zwiedzać ale także poznawać pozytywnych ludzi tworząc trwałe relacje w których jest wsparcie. Pomimo duszy podróżnika marzę także o miłości tej już na zawsze i czasami myślę o tej jedynej przeznaczonej mi zastanawiając się czy jest szczęśliwa i chcąc ją dotknąć by poczuła się najszczęśliwsza na świecie a ja w tym czasie czuję ciepło na sercu.

Jednym z moim marzeń dla których poniekąd tu jestem jest to by prowadzić bloga i nagrywać filmiki które będą poprawiać humor i wywoływać uśmiech a także czasem przekazywać wiedzę:)

Jak widzicie ja to staram się robić <3
Może nie zawsze mi to wychodzi czy widząc te świetne artykuły czuję że to nie dla mnie ale nie poddaję się!

Marzę ale bez waszej pomocy jednak niewiele zdziałam więc liczę na wasze wsparcie i że razem stworzymy zgraną społeczność:)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61994.03
ETH 2917.97
USDT 1.00
SBD 3.62