Непризнатата 20 левова банкнота

in #money6 years ago

P_20161011_113019_1_p.jpg
Да ! И това е възможно у нас .
Красивата българска банкнота от 20 лева , наречена Лилавата банкнота е официално платежно средство , което обаче много трудно бихте похарчили.
Тя е в обръщение вече 13 години , но хората у нас масово я отбягват .
От нея има отпечатани едва 250 хиляди бройки , като тя се отличава със уникална защита против фалшифициране.
И въпреки това , хората се доверяват на старите 20 левови банкноти , от които има и доста фалшификати .
Дори и след толкова години , Лилавата банкнота си остава интересна единствено за колекционерите .
New Doc 2018-03-12.jpg

Sort:  

За първи път е виждам!Аз имам проблеми когато съм в България с 10 и 50 лв защото много си приличат🙂

You're the perfect ambassador @dimdbg

за толкова години никога не съм попадала на такава 😣

Ооо, има и друга 20-левка, тя също е за определени хора само:

6535_big.jpg

на тази съм попадала многократно 😄

Видях и аз в банката ами който си има си я държи като колекционер

Не се приема , щото не са казали по телевизоро че е норбална банкнота! Ние българите не можем сами да взимаме решение кое е по-добро за нас, чакаме институциите да ни наредят кое как да правим! то и за това сме на тоя хал, за съжаление!

Да бях я срещнал поне веднъж.

Стига бе. Убии ме не го знаех. Браво за поста.

Имам я!

дори не съм я виждал

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66167.71
ETH 3014.78
USDT 1.00
SBD 3.73