Beni affet

in #motivation6 years ago

image

Benim adım Anggi, Tr bölgesindeki ünlü okuldaki öğrencilerden biriyim. Okulda, sessiz bir öğrenciydim, nadiren diğer öğrenciler beni karşıladı. Ama bu benim sorunum değil, hala Nita adında bir arkadaşım var. Her gün günlerimi onunla geçirdim.

Bir gün, bir öğrenci bana geldi ve dedi ki "Hy, sende var? Benim adım Rina'yı tanıtın. "" Evet, sorun nedir? "" Size en yakın arkadaşın, senin aklından faydalanmak isteyen arkadaşların olduğunu söylemek istiyorum! Hala onunla arkadaş olmak istiyor musun? "" Bu imkansız. Yalan olmalısın "" İman etmiyorsan, tamamdır. Sadece sana yardım etmek istiyorum. "

O anda kafeteryada bulunan Nita'ya yaklaştım. Hemen ona atladım "Hey Nita! Siz ikiyüzlüsünüz evet! "" Ne demek istiyorsun? "" Mecbur değilim. Şu andan itibaren arkadaşlığımız bozuluyor "" Ama ... "Bana henüz cevap vermediği zaman, hemen onu bıraktım.

Ertesi gün Nita okula gitmedi. Endişeliydim. Okuldan sonra Nita'nın evine gittim. Eve nita gelince, evinin önünde beyaz bayrağı görmeye şaşırdım. Onun evine girdim. Vücudum derhal Nita bezle kaplı. Annesi bana geldi ve dedi ki "Anggi, Nita'dan ayrılmadan önce seni hiç kullanmadığını söyledi. Sen sadece oğlunu yanlış anladın. "" Evet, özür dilerim, insanların sözlerinden etkilendim "" Boşver oğlum, sorun değil. Şimdi Nita'nın cenazesini yapmalıyız "" Peki o zaman. "

Cenaze patlamaları gözyaşlarıyla doluydu. Ağlamayı kesemeyen kişi benim. Kendimi çok suçlu hissediyorum. Sonunda Nita'nın annesi bana sonra sakin olabilirim. Nita'nın annesi "Unutmayın Anggi, kendini suçlu hissetmek zorunda değilsin. Nita ayrıca ağlamanızı istemiyor. Ağlamanız gerekmiyor, yapmanız gereken tek şey Nita için dua etmektir. ”O zamandan beri her dua her zaman Nita için duamı kapattı. Ve dua bitti her zaman "üzgünüm Nita" kelimesini sıkışmış.

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67489.05
ETH 3760.70
USDT 1.00
SBD 3.70