Կոդ Աշխարհի վերջը (2007)

in #movie6 years ago

Իհարկե, ֆիլմը շատ բան է արել, եւ շատ օբյեկտիվ պատճառներ կան: Բայց նա ինձ վրա տպավորություն թողեց: Որպեսզի ինչ-որ մեկը վերը նշված է, Ռուսաստանի համար դա լավ է, մնացած աշխարհի համար, դա թույլ է: Բայց քանի որ ռուսական կինոն զարգանում է զարգացման փուլում, նման ֆիլմերը առնվազն արժանի քայլ են.

KOD1.jpg
(pic.source)

Իրականում ես ամենավատատեսն եմ ակնկալում. Ինձ դուր չի գալիս գործողությունների ֆիլմերը, բայց ես պաշտում եմ, եւ ես միայն նրա համար էի գնում: Բայց միեւնույն եւ լավ տպավորություն: Դավադրությունը շատ լավ է, թող փրկության աշխարհը, թեման ծեծի է ենթարկվում, բայց, ի վերջո, կարող եք ներկայացնել այն տարբեր ձեւերով: Այստեղ կոդերի հետ թեման շատ հետաքրքիր է, իրատեսական եւ լավ գրված: Սակայն, չնայած գաղափարի հետաքրքիրությանը, սյուժեում կան բազմաթիվ խոչընդոտներ: Թեեւ, իհարկե, գումարը ներդրած գումարների կարելի է տեսնել անզեն աչքով, եւ ուրախ ենք, որ մենք վերջապես կարող ենք դա, նույնիսկ եթե ոչ կատարյալ (պարզապես ցանկացել է գնալ այլ ալպինիստ եւ մեր կինոյի). Իհարկե, ներկա է թանկարժեք հատուկ էֆեկտների եւ հնարքների մի զգացում, պարոն եւ տիկին Սմիթի պարոդներ եւ այլն, բայց այս ամենը չի փչացնում տպավորությունը.

Կրակոցն առաջին հերթին այնքան իրատեսական է եւ լավ է նկարահանվել, որ նույնիսկ այդ ողբերգությունը հայտնվում է այս բոլոր հերոսների համար, եւ հավերժական հարցն առաջանում է գլխին, թե ինչու է աշխարհը դաժան եւ բռնությամբ լի: Ներկայությունը սիրո թեմայով ես, իհարկե, գոհ է, բայց դա այնքան վատ ուղղագրությամբ, որ ես չեմ հասկանում, թե ինչպես եւ ինչ են նրանք այնտեղ էր, քանի որ մենք գրեթե ցույց չեն պատմությունը, միայն որոշ քանի կրակոցներով եւ հավիտյան տանջվելու դիմակայել հատակներ. Սա, անշուշտ, պատկերը մեծ է: Այնպես որ, ես բացարձակապես չեմ հասկանում, թե պատմությունը, թե ինչպես էր հետ բարեկամության թագաժառանգի, ես ապրել եմ այնտեղ երկար ժամանակ, եկան իրեն, վստահության եւս մի շատ լուրջ սցենարի բացերը.

KOD2.jpg
(pic.source)

Խաղը բավականին դյուրին դերասաններ է: Իմ սիրելի Մանիշը միշտ բարձր է: Օսկար Կուչերան հարվածել է, նա պարզապես հիանալի էր խաղում: Եթե ​​մարդը տաղանդ ունի, նա անպայման կզարգանա: Ինչ կասեք Նաստենկայի մասին: Շատ անսպասելի, սուպեր-գործակալ, այն խաղում է շատ համոզիչ, փորձը, ծանր խմբակցության անտարբերության կյանքի ամեն ինչ այստեղ է նաեւ շատ վստահ ու լավ է: Բայց երբ նա գնում է սովորական առօրյա զրույցի, ապա դուրս ոչ մի տեղ, կա մի բուժքույր Վիկ եւ ամեն ինչ, որ այն նայում C դասարանում, ես զարմացած էի, իսկապես նա է դերասանուհի է նույն պատկերով. Գուցե հենց դա. Դուք կարող եք տեսնել, թե որքան դժվար է դեր ստանձնել, այն բառացիորեն խղճացնում է այն: Բայց վերջը պարզապես հարվածեց ինձ: Երբ Նաստյանի հերոսուհին դուրս է գալիս լապտերից, եւ այս հիանալի երգը սկսվում է, ես բառացիորեն զրպարտեցի: Երաժշտությունը եւ տեսահոլովակը հաջորդականությամբ տեղավորվում են հենց այն կետում: Ես կատաղեցի: Արտասովոր իմաստնորեն.

KOD3.jpg
(pic.source)

Ինչ վերաբերում է ռուսաց լեզվի վրա, որոնք «պատմում է ամբողջ աշխարհը», առաջին հերթին նա ուներ ինձ, շատ անհարմար, բայց հետո ես մտածեցի, որ դա նույնիսկ հաճելի օրինակ, Ամերիկայի բոլոր իր ֆիլմերի չի հարգում, ոչ պատմությունը, ոչ էլ այլ երկրների մշակույթը, իրենք հայտնաբերում են պատվանդանի, ինչու չպետք է մենք: Թվում էի, որ դա ինչ-որ պատասխան է, թե դա խայտառակություն է, թե ոչ: Ինչու են թույլատրվում, բայց մենք չենք ֆիլմը շատ գեղեցիկ աշխարհի լավագույն քաղաքները, գեղեցիկ հագուստները, գեղեցիկ հերոսուհին: Եվ իրատեսական չէ հարվածել թիրախ աղջիկ-գործակալին կրունկներով եւ կորսետով, աշխարհի շատ ֆիլմերում: Նույն Նիկիտան: Այնպես որ, դրա համար մեղավոր չէ: Վինսենթ Պերեսի սանրվածքը պարզապես մեծ էր: Ի վերջո, ես արդեն ատում էի: Ներքեւի տողը, արժե նայել, բայց եթե ցանկանում եք, թե ոչ, դա բոլորի գործն է: Ճաշակի եւ նախասիրությունների հարց.

Sort:  

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @gavrilo.

Congratulations @gavrilo! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published a post every day of the week

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard - Witness Update
SteemFest³ - SteemitBoard support the Travel Reimbursement Fund.

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 62432.37
ETH 3003.22
USDT 1.00
SBD 3.78