Անդրեյ Ռուբլեւը (1966)

in #movie5 years ago

Այս ֆիլմի անվանումը նշված է ամենահեղինակավոր ցուցակներից շատերի մեջ: Կինոյի պատմության լավագույն նկարների ցանկում: Սա թերեւս մեր հանճարի ճանաչված ժապավենն. Թարկովսկին: Երկուսն էլ տանը եւ արեւմուտքում: Դուք կարող եք երկար թվարկել այս ֆիլմի հատկությունները: Բայց նույնիսկ մեկ ժամվա նման օկուպացիայից հետո ես չեմ փոխի իմ կարծիքը: Պարադոքսն այն է, որ ֆիլմը ինձ չի վիրավորել:

RUBLEV1.jpg
(pic.source)

Գուցե այս եզրակացությունն այն է, որ ես պարզապես մի քանի դրվագներ չեմ հասկացել: Ես չէի հասկանում նրանց մտադրությունը, դրանց բովանդակությունը եւ ընդհանրապես դրանց ներկայությունը: Այո, եւ «Անդրեյ Ռուբլեւը», հավանաբար, բոլոր Թարկովյան ֆիլմերը, դժվար է հասկանալ: Առայժմ ամենադժվարն այն է, որ ես նայում եմ նրա ֆիլմից: Ինքս ինձ համար այս պահին մնում է առեղծված, թե ինչու, օրինակ, մասի հիմնական բնույթը շատ հազվադեպ է երեւում: Ինձ թվում էր, տարօրինակ էր: Եթե ​​առնվազն հիշեք ժապավենի անվանումը, եւ որի մասին պետք է ասել: Բայց այս կետը, հավանաբար, նույնպես չեմ կարողանում հասնել առանցքային: Քանի որ չկա, բայց, իհարկե, այդպիսի վարպետների ստեղծագործությունները չեն կարող անել առանց արժանիքների: Յուսովի ռեժիսորական եւ տեսախցիկ աշխատանքը: Ինչպես կարող էր դա այլ կերպ լինել: Տարկովսկին ցույց է տալիս բազմաթիվ կանանց նյարդեր: Թեեւ մենք բոլորս գիտենք անխոհեմ խորհրդային ինձ դուր եկավ դերասանների խաղերը: Ուրախ երաժշտության պես: Այն, ինչպես եւ վերոհիշյալ արժեքների մնացած մասը, անխուսափելիորեն տեղի է ունենում այս բացառիկ ռեժիսորի ֆիլմերում:

Ֆիլմի վերջում, իմ կարծիքով, Ռուբլուի պատկերակները ցուցադրվում են չափազանց երկար րոպե ինչ-որ տեղ: Բայց դա արդեն ասում է, «ճաշակն ու գույնը». Համոզված եղեք ապագայում այս պատկերը վերանայելու համար: Այն ավելի լավ հասկանալու համար: Երբ ես դիտեցի «Ստալկերը», հարցեր էլ կար: Հետո, ժամանակի ընթացքում ես սկսեցի գտնել պատասխաններ, նույնիսկ առանց վերանայման: Անդրեյ Ռուբլեւը պետք է նայենք: Եվ փորձեք հասկանալ: Տարկովսկին պետք է նայեր, եւ փորձի հասկանալ: Այն փաստը, որ Ռուսաստանի համար Պուշկինը գրականության մեջ է, Չայկովսկին երաժշտության մեջ է, ապա Տարկովսկին կինոյում: Մարդիկ, ովքեր այս ամենի մասին հիշատակումներում առաջին անգամ գալիս են օտարերկրացիներին: Դա է ամեն ինչ: Չէ, ես նույնիսկ կասեի: Շատ հետաքրքիր ու հակասական բաներ կան, կարդալով նկարահանման գործընթացը (իր գնի առումով եւ ոչ միայն խոսքի նեղ իմաստով), բայց արդեն պարզ է, որ կոշտ ռեալիզմի տեսանկյունից տնօրենը կարող է սովորել իր ներկայիս ստեղծագործական գործընկերներից շատերի եւ շատերի կողմից: Դժվար չէ պատկերացնել, թե ինչ ազդեցություն է թողնում Կուլիկովոյի պատերազմի մասին կարճ պատմությունը, որը, որպես հետեւանք, չի հաջողվել, եթե Ռեյդը նայեց մի շունչ:

Ցավոք, բացի այդ, ես կարող եմ միայն ընտրել: Բացարձակորեն հստակ եւ անթաքույց կերպով փոխանցված է հեռուստադիտողին գաղափարը, զուգորդված Ն.Բուրլյեեւի փայլուն աշխատանքով: Ամեն ինչ, անկեղծ ասած, անցնում է, դարձնելով այն, կարծես, չափազանց. Բանն այն է: Իկոնոգրաֆիան շատ յուրահատուկ է արվեստի տեսակի համար, այնպես որ յուրաքանչյուրը, ով տեսնում է աշխատանքի պտուղները (եւ, եթե կարծում եք տնօրենի գաղափարը, դա բավականին ցավալի ներքին որոնում) Ռուբլեվը կարող է նրանց վրա լուռ հիացմունքով ընկնել: Այո, եւ նման ստեղծագործության կրոնական բաղադրիչը, ինչ էլ որ կարող է ասել, գերակշռում է ամեն ինչ, որպեսզի քրիստոնեությունը, թեկուզ մի փոքր հեռու լինեն քրիստոնեությունից (ես ընդամենը խոսում եմ ուղղափառության մասին), քիչ հավանական է, լիարժեքորեն զգալ հեղինակի հնարաւոր ուժն ու հզորությունը: Հետեւաբար, վերջինիս կյանքը, իմ կարծիքով, չի կարող շահագրգռված լինել մեկի եւ բոլորի «որոշմամբ»: Պետք է պատմություն, իրադարձություններ:

Ֆիլմի երկրորդ շարքը լցված է ներսում եւ դուրս: Եվ ես նույնիսկ պատրաստ եմ փակել աչքերս նկարագրության գլխավոր բնույթի նրանց մասնակցությունը նվազագույնի `լռության երդում, որը վերջին օրերի բեմականացնողների դեմ պայքարում հանգեցրեց հոգու զուգընկերոջ ձեռքբերմանը: Բայց սա երեքից միայն մեկուկես ժամ է: Կա նաեւ առաջին շարքը, որն այնքան դինամիկ եւ հեշտ չէ հասկանալ: Բուֆոնները, հեթանոսները, «հարեւանի» նախանձը, հարգանքը «հավասար» եւ այլն այս ամենն այնքան կտրուկ է, հատվածավոր, եւ դանդաղ, որ խառնաշփոթություն եւ ձգտում է: Շուտով ակնհայտ է դառնում, որ միայն արտակարգ միջոցառումներ (զգացմունքային, առաջին հերթին) ազդեցություն կարող են առաջանալ պասիվ վիճակում, որը սպասում է գլխավոր դերակատարի Աստծո շնորհի: Այնուամենայնիվ, առաջին դիտարկմանը, որ յուրաքանչյուր հետագա հետ դուք լրջորեն վտանգում եք նրանց, չնայած տարբեր պատճառներով: Ահա թե ինչու ես ասում եմ, որ պատկերը կարող է տեխնիկապես կատարելագործվել, սակայն այն չի կարող հաշվի չառնել անկեղծ գաղափարների լայն շրջանակ: Եվ արվեստը «ընտրվածների» համար. Անձամբ ես միշտ զգուշացրել եմ նրան:

Sort:  


You just planted 0.09 tree(s)!


Thanks to @gavrilo

We have planted already
7468.50 trees
out of 1,000,000


Let's save and restore Abongphen Highland Forest
in Cameroonian village Kedjom-Keku!
Plant trees with @treeplanter and get paid for it!
My Steem Power = 21137.88
Thanks a lot!
@martin.mikes coordinator of @kedjom-keku
treeplantermessage_ok.png

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 61243.73
ETH 2974.21
USDT 1.00
SBD 3.69