Fütursuzca İzlenmesi Gereken Filmler #45: L.A. Confidential (1997)

in #movie6 years ago

image source


Hello everybody. I am talking about films, in this series. I will criticism about films I watced. Actually, it is not exactly criticism. It is more like comment. Because I am not critic. I just talking about films. I say features or scenes what I liked. If I watched another films by the same director, I tell about them too.


Herkese merhaba arkadaşlar. Sndbox için türkçe bir film serisi bu. Seri bayağı uzun sürecek büyük ihtimalle. Önce eski hazırladığım listedeki hoşuma giden filmlerden bazılarını paylaşacağım sonra da yeni filmler izledikçe sürekli olarak her gün ekleyeceğim onları seriye. Daha önceden de sndbox a film serisi yapmıştım ama onu ingilizce yazıyordum. Bu türkçe olacak. Bu postta eskiden yazmış olduğum filmlerden biri olan L.A. Confidential filminden bahsediyorum. Eski yazdığımı okuyan olmuştur belki.


image source


Size yalnız akşamlarınıza eşlik edecek, kahvenizi yudumlarken izleyebileceğiniz, hani şöyle değişik bir film olsa da izlesek diyeceğiniz anlar için ya da lan birisi steemitte yazmıştı şöyle bir film dur bir açıp izleyim bakayım neymiş diye düşüneceğiniz anlar için güzel bir film serisi bu. İzlediğim filmlerden böyle biraz değişik olanları, yani bu fularlı kesim nasıl diyorsa işte biraz sanatsal olanları sizlerle paylaşacağım bu seride. Filmler üstüne biraz konuşacağım. Gerçi pek beceremem film yorumu yapmayı ama kendi çapımda izlerken hissettiklerimi anlatacağım işte size. Fazla da kasmaya gerek yok.

Biraz filmin konusundan bahsedeyim. Bir dizi cinayet sonrası soruşturmaya atanan birbirlerinden çok farklı üç polisin hikayesini konu alıyor L.A. Confidential filmi. Los Angeles polisinin içindeki yozlaşmanın ayyuka çıktığı 1950' li yıllarda geçen bu filmi özel yapan kesinlikle incelikle yazılmış baş döndürücü senaryosu. Cinayet soruşturmasında çok kolay sonuca varmaları bu üç polisi soruşturmayı derinleştirmeye itecek bu da onları bir kadına götürecektir. O kadınla işler daha da derinleşecektir.


image source


Muhteşem bir Kevin Spacey filmi daha. Gerilim, aksiyon ve cinayet arıyorsanız tam da bu filmi izlemelisiniz bence. Resmen sizin için hazırda bekliyor bu film azizim. Ben ki Hollywood' un polisiye filmlerinden sıkılmış biri olarak bu filmi gerçekten beğenmiştim. Senaryosu kaliteli. Düşündürüyor sizi. Oyunculuklar gayet iyi. Ben pek anlamam oyunculuklardan ama izlerken lan bu ne biçim tepki dediğim sahne olmadı hiç. Ya da tuhaf duran bir sahne görmedim. Bu arada filmde Russell Crowe' da oynuyor. The Insıder ve American Gangster la tanımıştım ben o adamı. Kral oyuncudur. Hatta Yılmaz Erdoğan ve Cem Yılmaz' ın da oynadığı "The Water Diviner" yani "Son Umut" filmini de o yönetmiş. Daha izlemedim ama ben o filmi. Neyse azizim, kendinize iyi bakın izleyin derim L.A Confidental filmini tavsiye ederim. Graciasss Amigosss...


image source





Sort:  

Hello @hknyasar, thank you for sharing this creative work! If you're interested, take a look at our magazine @creativecrypto. We are all about art on the blockchain, and learning from creatives like you. Swing by and say hello!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63207.78
ETH 3068.52
USDT 1.00
SBD 3.87