Arabada Ağlardım

in #music5 years ago

İlaçlı mı yoksa kapalı mı olduğunu anımsamıyorum, fakat arabada ağlardım. Direksiyon başında, çoğunlukla stop lambalarında.

Her vakit, hüzünlü bir şarkı çalıyordu. Dar Williams, “Çocukken”. Steven ve Peter Jones’un “Killkelly, İrlanda” her vakit iyi bir katildir. Tom Waits'in "Kentucky Bulvarı" da beni mahvetti. Demek istediğim, Kasabamızın III. Yasası gibi ne olacağını hep biliyorsunuz, fakat Emily çığlık atarken her vakit hala yerinizde ağlıyorsunuzdur, “Anne! Beni sahiden görmüş gibisin, bir dakika bana bak! ”

Kaynak

“Kentucky Bulvarı”, iki küçüklük arkadaşı, bir bez parçası olan Tom ve Huck çiftinin bir araya geldiğini anlatıyor; her türlü yaramazlıkta bir araya gelen ve son ayette bir arkadaşın çocuk felci olduğunu fark ediyorsunuz. Diğer arkadaş ona şarkı söylüyor

Konuşmacıları tekerlekli sandalyenizden ve bir saksağanın kanatlarından alacağım,

Ve onları omuzlarına ve ayaklarına bağlayacağım.

Babamdan bir demir testeresi çalacağım ve telleri bacaklarından keseceğim.

Ve onları bu gece mısır tarlasında gömeceğiz. ”

Işık yeşile dönerken gözlerim yanıyor. O yüzden yardım et, plakasını göremiyorum. Ve nedenini dahi bilmiyorum.

Arabada veyahut başka türlü - çok uzun vakittir ağlamamıştım. Duygularımın köreltilmesi gerektiğini sanmıyorum; Ben çok tatlı bir adamım. Fakat günümüzde daha az ürkütücü oldum. Bu belki de iki sene önce terapistimle konuşurken anımsayabildiğim şeylerden biriydi.

“Benimle neler olup bittiğini bilmiyorum - her vakit ağlıyorum. Sanırım gebe kalabilirim. ”

Bana gülümsedi ve bacaklarını geçti. Size bunu PsyD okulunda öğretiyorlar.

Birkaç sene önce bir Gilbert & Sullivan yapımı için ilk provadaydım. Bu şeyler yaz kampı gibidir, bunun dışında acayip tuhaflar topluluğu olmasının yanı sıra, (çoğunlukla) gerçekten çok mesut olduğunuz ve onları takriben üç ay süresince yılda bir defa gördüğünüz insanlardır. bir anda ve çok yoğundur ve bir dahaki sefere kadar yapılır. Aslında, G&S yaz kampları olması gerektiğini düşünüyorum. Aspergers için.

Her neyse, bu provada ne olduğunu anımsayamıyorum, hepsinin yeniden de aynı olduğunu ya da insanların söylediklerini anımsayamıyorum - G & S'ye on beş yılda başladığımda tanıştığım daha önceki bir arkadaşımla sohbet ediyordum önce. Birkaç ay önce küçük bir felç geçirdiğini söyledi. Bu, düğünümde şarkı söyleyen, sahneyi sayısız kez paylaştığım ve çok sevdiğim ve saygı duyduğum bir adam. İyi biriydi - benimle iyi konuştu, iki güzel gözü de benimkine bakıyordu ve her şeyden söz ettiği gibi konuşuyordu; Raslantı, ressamının khakileri ve sıkışmamış Banana Republic gömleği kadar rahat. Gözlerim, küçük konuşma eksiklikleri ile ilgili konuştuğu gibi şişmiş bir nehir gibi doldu ve “Eh, sanırım diyaloğu anımsamakta her vakitkinden daha fazla bok olacağım.”

“Ve işte bu adamdı” dedim, “70 yaşında, elbette, ancak bir öküz ve hafif ve çip gibi kuvvetli ve önünde durup bir pislik gibi ağlayarak duruyorum.”

“Ne yapmamı istiyorsun?” Diye sordu, “Bunu yapmakta yanlış bir şey olduğunu söyle?”

"EVET."

Çocuklar ağlamaz. Bu bizim hanemizde bir şey değildi; en azından öyle olduğunu sanmıyorum. Telefon 1991’de bir gece çaldığında babamın babamın Avustralya’da kız kardeşlerimle can verdiğini duyurmak için bodrumdaydık ve hemen hemen kendimizi James Woods’un başrollerini oynadığı bir aksiyon / komedi olan “The Hard Way” i izlemeye zorladım. Michael J. Fox. Hepimiz annem tarafından yukarıda çağrıldık ve oturma odasına kadar eşlik edildi. Bütün ışıklar söndü ve shoji ekranları kapandı. Babam çirkin bir şekilde çekyatta ağlıyordu ve hepimizi kıllı İsrailliliğine inanılmayacak kadar yakın tuttu ve salladı ve kırıldık ve sanki kırılacakmış gibi hissettik. Onu düzeltmek istedik; onu - her şeyin en üst düzey tamircisi.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67336.19
ETH 3695.10
USDT 1.00
SBD 3.71