AntyAntyNatalia feat. Kelthuz - Wolna tak być chcę

in #music6 years ago


Piosenka zainspirowana pracą dr Marcina Chmielowskiego: "Agoryzm. Teoria i praktyka."
cover Moloko - Sing it back


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

a Kelthuzowi jak basowanie sprawialo trudnosci tak dalej sprawia, jednak niektore rzeczy na swiecie sa niezmienne ;P plusik ode mnie za calkiem w punkt tekst!

lol, trudności, ty pojęcia nie masz o graniu na basie, knypie

Trochę Ci jednak sprawiało jak nagrywaliśmy z tego co pamiętam, ale za to końcowy efekt był wyśmienity i właściwie bas zrobił tą piosenkę. Nie mogę się zgodzić z tym żeby cokolwiek było nie tak z basem Kelthuza w tym kawałku.

melodycznie partia fajna, gorzej z wykonaniem. chodzi o to ze dla niego za szybko. w wielu miejscach slychac spoznienia albo po prostu chaos. gdyby bas byl rowno kawalek bylby naprawde swietny.

jest wystarczająco równo. nie mieliśmy czasu by ćwiczyć numer na próbach przez pół roku, mam nadzieję że pomogłem.

Tak ale z drugiej strony nawet Steve Harris podobno gra nierówno jak się wyodrębni ścieżkę basu. A tu pierwsza ścieżka którą mi Kel wysłał była o wiele bardziej nierówno niż ta ostateczna. :D

to ze usunales pierwsze wykonanie Piesni Zercow z yt nie znaczy ze nie ma ludzi ktorzy jej nie pamietaja (;

niczego nie usuwałem, knypie

Mi sie podoba autentyczność, jest wielu celebrytów o których codziennie dudnią media a ja nawet nie slyszałem żadnej piosenki w ich wykonaniu a jak już to żaluję. A taką mychę to zapamiętam napewno

Aż chce mi się tworzyć, po raz pierwszy od bardzo dawna, a niestety akurat gitary ze sobą na studia nie wzięłam, ale nowe teksty już mam. :D

wzruszyłam się :')

awww thats a lovely song! nice tshirt too mycha thank you

With love,

harj : ) xoxo
Abstract artist
(My latest artwork is "Government")

Tekst utworu po stokroć w punkt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dodaj że bas też jest OK bo wkurzysz @kelthuzzar

Spokojnie, takie komentarze są esencją Mistrza, właśnie za to go kochamy.

haha
BAS JEST TEŻ OK :)
pozdrowienia dla @kelthuzzar

Kelthuz będzie na steemit?

Już jest, przecież odezwał się nawet powyżej.

Czekałem na ten utwór.

Bardzo dobry cover.

Plusik, fajny tekst:)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61994.03
ETH 2917.97
USDT 1.00
SBD 3.62