רונה בר סוקרת שירי אינדי - האוזי שיר עכשווי

in #music6 years ago (edited)

image.png

אהלן אהלן. התגעגעתם? יופי, כי ברגעים אלו ממש אני יושבת בבית הקפה ליד הבית, ומשוחחת עם עוזי אתגר, על הפרויקט החדש שלו, שאת הסינגל הראשון מתוכו שמעתי לפני כמה ימים, ואני חושבת שגם אתם תהנו ממנו.
אז גבירותי ורבותי - האוזי - שיר עכשווי

אז מי הם האוזי, ומה הם עושים?
האוזי/Howzi הינו פרוייקט בסגנון רוק ופופ שיזם עוזי אתגר.
עוזי כותב ומלחין את השירים. יחד עם אסף בוכמן,רפאל וטל זהר-דוד, אותם פגש לפני כשנה, וחבר אליהם כדי להפוך את החומר לשירים מעובדים ומופקים מוזיקלית, הם שיפרו את השירים והלחנים תוך כדי עבודה, וכך יצאו שירים מגוונים מפופ עד רוק קלאסי.
ההפקה המוזיקלית, הנגינה, העיבוד והמיקסים, כולם של עוזי ואסף. רפאל וטל על השירה והווקלס.

image.png

איך השיר נולד, ולמה אני אוהבת אותו?
עוזי מספר שנסע עם בתו בת ה10 במכונית, והשניים האזינו לפיקסיז, אחרי כמה רגעים, הילדה ספק שואלת, ספק אומרת - "מה זאת המוזיקה הזו ?!" ולפני שהספיק לענות, היא כבר העבירה תחנה.
ובכן, עוזי חשב לעצמו, למה שלא אכתוב משהו עכשווי בעצמי, וכך נולד - שיר עכשווי.
והשיר, שיר כיפי. מתנגן ברקע ועושה מצב רוח טוב. צריך להתנתק מהלחן ולהקשיב למילים כדי להבין, שהוא שיר מחאה. קצת כמעט מזכיר את שלמה גרוניך וה-שירים פשוטים שלו. מתוק מתוק, נחמד נחמד, ונותן בראש ל"תעשיית המוזיקה", ומה שהיא מעוללת למוזיקה עצמה. בועט, אבל בלי להרוס לך את מצב הרוח.
אז יאללה - תאזינו, ספרו לי מה חשבתם, לי זה פתח את הסקרנות, לשמוע מה עוד יצא בפרויקט הזה.

שיר עכשווי/עוזי אתגר
כתבתי שיר, שיר כזה עכשווי
כתבתי שיר עם ניגון שמרדים
שיר עם מילים שצריכות לרגש
איתו אפשר לקרוא עיתון, לשתות קפה

שם פס אני אזרוק אותו
שם פס אני אתן בראש
אביא אותו בגיטרות כבדות
מטאל טראנס אלקטרו היפ-הופ יאללה מכות

הוספתי גם איזה סלסול מזרחי
כי זה דבר שהיום הוא הכרחי
אולי ישיר אותו פליט ריאלטי
או דוגמנית עם מחשוף ענקי

שם פס אני אזרוק אותו
שם פס אני אתן בראש
אביא אותו בגיטרות כבדות
מטאל טראנס אלקטרו היפ-הופ יאללה מכות

אבל אמרו לי אנשים מסביבי
חבל לזרוק ככה סתם את השיר
יש לו צליל שיביא למכירות
וגם ברדיו להרבה השמעות

שם פס אני אדפוק אותו
שם פס אני אתן בראש
אביא אותו בגיטרות כבדות
מטאל טראנס אלקטרו היפ-הופ יאללה מכות

image.png
(עיצוב תמונה - הדס ארזי)

האוזי:
עוזי אתגר - כתיבה והלחנה
אסף בוכמן - נגינה, הפקה, עיבוד
רפאל - שירה וווקלס
טל זהר דוד - שירה וווקלס.

Sort:  

וואו אחלה שיר נהדר כשיש קצת קצב רגאי זה מספיק בשביל לקנות אותי!
כל הכבוד על הפרגון שאת עושה לאמנים !
ישר כוח!

3>
בדיוק היום נולד פרויקט חדש למוזיקאים. נראה לי שתאהב. עידכונים בקרוב

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 66256.11
ETH 3036.39
USDT 1.00
SBD 3.73