Leaving A Cave-Cold Blooded Murder - רונה בר סוקרת שירי אינדי

in #music6 years ago (edited)

image.png

לפני כשבועיים, בעודי עוסקת בעניני החשובים מאד (טוב, צופה בסידרה למה להיות קטנוניים), קבלתי הודעה מאחד - פבל קוגן. הוא ביקש לדעת האם זו אני שכותבת על מוזיקה עצמאית, ואם כן, מה צריך כדי להכנס לבלוג.
כיוון שזו אכן אני, עניתי לו (ועונה גם למי מכם שמעונין), שצריך לשלוח לי שיר שאוהב, ומשם, הדרך קלה, אם כי קצת ארוכה כי אני בעומס... אז פבל שלח לי את השיר Cold Blooded Murder של ההרכב שלו Leaving A Cave ואת שאר הערב ביליתי בהאזנה לחברה האלה. סליחה שלקח שבועיים... כאמור, קצת עמוסה, אבל הנה אני כאן כי גם אתם רוצים לשמוע אותם.

אז מי הם Leaving A Cave?
הלהקה נוסדה בתחילת 2017 בתל אביב. כשפבל, הסולן הציע לבסיסט דן להפגש , לג'מג'ם ו - "אולי יצא מזה משהו". הצטרפו אלכס עם תופים ויורי הגיטריסט, שרק הגיע ארצה.
כבר אחרי המפגש הראשון החליטו הנגנים לעשות מזה משהו - יותר רציני, ולא סתם מפגש חברים.
הם הוציאו 2 שירים מתוך הרפרטואר שלהם, ששודרו מספר פעמים בתחנות פודקסט בארץ ובחו"ל, ונכנסו לרשימה של הרליסים הכי מעניינים על ידי מגזין " Metalist" , אבל לא הכל זרם חלק כמתוכנן - יורי הגיטריסט נפצע ואלכס המתופף עזב, ובנובמבר 2017 הצטרפו ללהקה 2 נגנים חדשים- עוזי והגיטרה וג'ורג'י -תופים, והלהקה שינתה כיוון מהארד רוק קלסי ליותר fאנק רוק וגרוב רוק.

פבל.png

ולמה (או איך) התאהבתי בשיר?
זה התחיל בקטן. אחלה גיטרות... ואז... אז עף לי הסכך. רוק! כמו שפעם. כמו כשלמדתי, שאני אוהבת מוזיקה, והתחלתי לרוץ בין חנויות דיסקים לחפש את שאהבה נפשי. ורגע אחרי התקף הנוסטלגיה, כבר התחלתי להזיז את הראש, נסחפתי איתם. רציתי עוד.
משהו בקול של פבל, משהו בעוצמה של המוזיקה. משהו בחיבור. משהו בתוכי ידע, שאני אישית, כבר שייכת למועדון המעריצים שלהם, והשאלה היחידה שהפנתי לפבל היא - יאללה, מתי אתם מופיעים?
על המילים אמונה טניה לביא ועל הלחן כל חברי הלהקה. השיר כבר קיבל ביקורות מצויינות מאנשי תעשיית רוק בארץ ובחו"ל. במיוחד באנגליה. שם שודר מספר פעמים בתחנות רדיו שונות.

Cold Blooded Murder / Tanya lavy
Greasy boxes of chinese meal
The birds are silent and the night is still
False tears , I'm enjoying my trade, hey
Being a trickster in a Shakespearean play.

Salvation, Damnation
What a strange situation
A cold blooded murder

Sitting at my desk, sipping cold water
Pretending I'm stupid like a paid rioter
I dream big, I do it my way, just like they say
I'm a villain in a Shakespearean play.

Salvation, Damnation
A win win situation
A cold blooded murder.
Hours, days and nights all fly like a fighter jet
Jealous spirits, biting mosquitos they drive me mad
Laughing, dancing in the darkness ,it should be said
I'm a ghost in a Shakespearean play ,and I'm dead, dead.

Salvation , Damnation
What a great sensation
It's a cold blooded murder.

והנה התשובה - Cold Blooded Murder מופיעים ב - 14.6 בערב הרכבים בגאגרין, לצד Adam's Way ו- קדחת
עם שיר חדש וגם שירים מוכרים בעיבודים חדשים. כל הפרטים נמצאים כאן, אני אהיה שם. נתראה.

פבל1.png

Leaving A Cave:
פבל קוגן - שירה
עוזי אליהו - גיטרה
דן סברדליק - בס
ג'ורג'י קורטנידזה - תופים
יורי ליאוש - סאונד,הקלטות,מיקסינג,מסטרינג.

Sort:  

ואו נראה כמו אחלה הרכב! עדין לא הספקתי לשמוע, כשאחזור אני אקשיב סומך על ההמלצות שלך רונה!
כל הכבוד!
תמשיכי ככה!
תותחית!

רונה נעים מאוד להכיר יא מדליקה אני הראל

@ronabar you were flagged by a worthless gang of trolls, so, I gave you an upvote to counteract it! Enjoy!!

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70733.96
ETH 3563.16
USDT 1.00
SBD 4.76