Introducing myself

in #myanmar6 years ago

Hello, all friends of Myanmar Steemit users and from all over the world.
My name is Thura Aye and I,m a fresh graduate boy. I got a chance to know the Steemit Platform by a friend of mine. But I,m not yet familiar with Steemit. Absolutely not. I don't really know it yet that 'How do Steemit work for the future? or What's the purpose? and How long will it be existing?'. I,d like to know about Steemit adequately. So, I do ask for seriously for all Steemit seniors and users to help me. During the days of letting me friendship, I learned about Steemit. As for me, I've a strong belief on Steemit. So, I've no doubt that Steemit will give the advantage who use it for eveyone. Therefore, beginning by this time, I''ll be walking confidently on Steemit Platform.
Especially I appeal the seniors to give me a hand. I wish the Steemit be endure for many years. With the best wishes.

                                     Kind regard,
                                                          Thura Aye

Steemit platform​ေပၚတြင္​​ေလ်ာက္​လွမ္​း​ေနၾက​ေသာ myanmar steemit users မ်ားႏွင္​့ တကမၻာလံုးမွာ႐ွိ​ေသာ steemit usersမ်ားအားလံုး မဂၤလာပါလို႔ ဒီ​ေနရာက​ေနႏႈတ္​ဆက္​လိုက္​ပါတယ္​ခဗ်ာ။

က်​ေနာ့နာမည္​က​ေတာ့ သူရ​ေအးျဖစ္​ပါတယ္​ခဗ်ာ။
က်​ေနာ္​သည္​ ဘြဲ႔ရၿပီးခါစျမန္မာ​လူငယ္​တ​ေယာက္​ျဖစ္​ပါသည္​။ သူငယ္​ခ်င္​းတ​ေယာက္​၏ မိတ္​ဆက္​​ေပးမႈ​ေၾကာင္​့ steemit platformအား ခင္​မင္​ခြင္​့ရခဲ့သည္​။သို႔​ေသာ္​ steemitႏွင္​့က်​ေနာ္​သည္​ ရင္​းႏီွးမႈမ႐ွိ​ေသးပါ။လံုးဝ အစိမ္​းသက္​သက္​သာ ျဖစ္​​ေနပါ​ေသးသည္​။steemitသည္​ မည္​သို႔မည္​ပံု အလုပ္​လုပ္​သည္​ အနာဂတ္​အတြက္​မည္​သို႔ရည္​မွန္​းခ်က္​႐ွိသည္​ မည္​သည္​့ခုႏွစ္​အထိတည္​႐ွိ​ေနမည္​ ကြၽန္​ုပ္​သည္​ဘာတခုမွမသိ​ေသးပါ။ထို႔​ေၾကာင္​့ steemitႏွင္​့ရင္​းႏီွးကြၽမ္​း​ေသာ steemitအား ကြၽန္​ုပ္​၏​ေ႐ွ႕ အ​ေစာပိုင္​းထဲကအသံုးျပဳ​ေန​ၾက​ေသာ seniorမ်ားအ​ေနျဖင္​့ လက္​တြဲ​ေခၚယူၾကပါရန္​ ​ေလးစားစြာ​ေတာင္​းဆိုပါသည္​။

Steemitကို ခင္​မင္​ခြင္​့ရသည္​့ ရက္​ပိုင္​းအတြင္​း ကြ်န္ုပ္သည္​​​အနည္​းငယ္​​မ်ွ​ေလ့လာမိပါသည္​။​ေလ့လာမိသ​ေလာက္​ကို ျခံဳငံုသံုးသပ္​ၾကည္​့လ်ွင္​ ကြၽန္​ုပ္​သည္​ steemitအ​ေပၚတြင္​ ခိုင္​မာသည္​့ယံုၾကည္​ခ်က္​တခုထား႐ွိမိသည္​။ steemitသည္​ မိမိအားအသံုးျပဳသည္​့မည္​သူတစ္​ဦးတစ္​​ေယာက္​ကိုမဆို အက်ိဳးစီးပြားတစ္​စံုတစ္​ရာျဖစ္​ထြန္​း​ေစသည္​မွာ ယံုမွားသံသယမ႐ွိ​ေပ။

‌ထို႔​ေၾကာင္​့ ကြၽန္​ုပ္​သည္​ ယ​ေန႔အခ်ိန္​မွစ၍ steemit platform​ေပၚတြင္​ ယံုၾကည္​ခ်က္​ခိုင္​ခိုင္​မာမာျဖင္​့ ​ေလ်ွာက္​လွမ္​း​ေတာ့ပါမည္​။seniorမ်ားအ​ေနျဖင္​့ လက္​တြဲ​ေခၚယူၾကပါရန္​ အထူး​ေမတၱာရပ္​ခံပါသည္​။ တစ္​​ေယာက္​ကိုတစ္​​ေယာက္​​ေဖးမ ကူညီျခင္​းျဖင္​့ steemitသည္​ ႏွစ္​​ေပါင္​းမ်ားစြာ တည္​တံခိုင္​ျမဲနိုင္​ပါ​ေစ။

IMG_20180610_091134-01.jpeg

Sort:  

@laminchit, I gave you an upvote on your post! Please give me a follow and I will give you a follow in return and possible future votes!

Thank you in advance!

Thanks for that vote. I'll also give a vote in return.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62875.98
ETH 2948.16
USDT 1.00
SBD 3.55