feeling so sad

in #myanmar6 years ago (edited)

ဒီေန႔က ရံုးပိတ္ရက္လည္းျဖစ္ ပရိုမိုးရွင္းတင္ရန္စာေရးရမယ့္ရက္လည္းျဖစ္ေတာ့ ဟိုဟိုဒီဒီ လိုင္းဖြင့္ျပီး စာမေရးခင္ ႀကည့္ျဖစ္ ဖတ္ျဖစ္ခ့ဲပါတယ္ ။

က်မဦးစားေပးႀကည့္တတ္တာက ဟာသနဲ႕သတင္းပါ ။ ျပီးရင္ က်မကဗ်ာေလးေတြဖတ္တယ္ ။ သတင္းတခု က်မဖတ္လိုက္ရတာ မျပည့္စုံေပမယ့္ ရင္ထဲစို ့တက္သြားမိတယ္ ။

FB_IMG_1528573872218.jpg

က်မမွာ ေမာင္ေလးနဲ႔ညီမေလးလဲရွိေတာ့ မဆီမဆိုင္ေတြးမိျပီး အိပ္လို ့ေတာင္မရဘူး မ်က္ရည္ပါက်ရပါတယ္ ။ က်မဖတ္မိတာက နာေရးသတင္းတခုပါ ။

လူရယ္လို ့ျဖစ္လာမွေတာ့ ေမြးဖြားလာထဲက ေသဆံုးဘို ့အတြက္ဆိုတာ က်မသိေပမယ့္ ခုနာေရးသတင္းကို စိတ္မေကာင္းျဖစ္မိတာအမွန္ပါ ။

ေသဆံုးသြားသူက ဘာေရာဂါနဲ႔ဆံုးတယ္ဆိုတာမေရးသားထားပါဘူး ။ က်မေမာင္ေလးအရြယ္ မယ္သီလေလးတပါးပါ ။ သူ ့အမည္က မီးငယ္ေလးလို ့ဖတ္ရပါတယ္ ။ ဖတ္ရင္းနဲ႔ က်မေမာင္ေလးကို ျမင္မိလာေလ မ်က္ရည္က်မိေလပါဘဲ ။

FB_IMG_1528573893032.jpg

မယ္သီလပုံေလးထဲကအျပံဳးကိုႀကည့္ျပီး ဘယ္ေလာက္ေအးခ်မ္းသလဲ ခံစားမိတယ္ ။ အသက္ငယ္ရြယ္ေသးေပမယ့္ ေသမင္းရဲ႕ ႀကီးငယ္မေရြး သူေခါ ္ေဆာင္ရင္ လိုက္သြားရစျမဲပါဘဲ ။

ဘယ္ကမွန္းကိုယ္နဲ႕ေပမယ့္ မယ္သီလေလးကို စိတ္မေကာင္းဝမ္းနည္းျဖစ္မိတ့ဲက်မ သူ ့မိဘေတြအတြက္ စာနာမိတယ္ ။ ဘယ္ေလာက္ပူေဆြးေနႀကမလဲ ။

က်မအပါအဝင္ က်မမိသားစုနဲ႔အသက္ရွိသူအားလုံးဟာ ေသဆံုးႀကရမွာကို က်မသိပါတယ္ ။ မေသခင္ က်မေတာ့ က်မမိသားစုကို ပိုျပီးခ်စ္ခင္ႀကင္နာေတာ့မယ္ ။ လုပ္ေပးနိုင္သမ်ွ က်မလုပ္ေပးေတာ့မယ္လို ့ မယ္သီလေလးရဲ႕နာေရးကိုဖတ္မိျပီး စိတ္ကူးမိသြားတယ္ ။ က်မအရင္ကထက္ပိုျပီး ေမာင္ေလးနဲ႕ညီမေလးကို ဂရုစိုက္ျပဳစုေတာ့မယ္ ။

FB_IMG_1528573915309.jpg

all photos are credit facebook post

က်မဖတ္မိတ့ဲမယ္သီလေလးနာေရးကို link copy ခ့ဲလိုက္ပါတယ္ ။ ဖတ္လိုကဖတ္ရႈ႕နိုင္ပါတယ္ ။ ပုံကလည္း က်မအ့ဲဒီကေနဘဲ # crd copy ေပးျပီး ထည့္လိုက္ပါတယ္ရွင္ ။

https://m.facebook.com/groups/371346116562187?view=permalink&id=618825281814268

MSC ေမာင္နွမမ်ား မဂၤလာပါရွင္ ။ က်မတို ့တေတြလည္း မေသခင္ ေတြ႕ဆံုရတုန္းမွာ ကိုယ့္မိသားစု နဲ႕ ကိုယ့္ပတ္ဝန္းက်င္မွစ၍ အားလုံး အားလုံးခ်စ္ခ်စ္ခင္ခင္နဲ႔ ေနႀကပါစို ့ေနာ္ ။

@thetlyar

MSC 027

Sort:  

ဆရာေလးက ငယ္ငယ္ေလးရယ္ဗ်ာ စိတ္မေကာင္းပါဘူးဗ်

ငယ္ျပီးခ်စ္စရာေလး

က်ေနာ္လဲ မိတယ္ 😁😁

သနားစရာေလးပါ

ေနရခ်ိန္ ခနေလး ကိုယ္တန္ဖိုးထားရတဲ့သူေတြကို အခ်ိန္ေပးရမယ္ေနာ္😊

ဟုတ္က့ဲပါ မမခ်စ္ခ်စ္

ဟုတ္ပါတယ္ အသက္ရွင္ေနတဲ႔အခ်ိန္ေလးမွာ မိဘ ညီအစ္ကုိေမာင္နွမ မိမိတန္ဖုိးထားရေသာသူအားလုံး ပုိမုိဂရုစုိက္ျပီး ခ်စ္်ခစ္ခင္ခင္ ေနထုိင္သြားျကဖုိ႔ သတိအျမဲထားျကရမွာပါ။

ဟုတ္က့ဲ

တစကၠန့္ေတာင္မျမဲတဲ႕ဒီခႏၶာ ဘာမွမက္စရာမရွိဘူးလို့မွတ္ယူလိုက္ရင္ ခံစားရမွု တဝက္ေလာက္သက္သာသြားမွာပါ။

ဟုတ္​တယ္​..အဲ့သတင္​း စိတ္​မ​ေကာင္​းဘူး

စိတ္​မ​ေကာင္​းျဖစ္​မိတယ္​...😢

ဟုတ္တယ္ sis အျပံဳးေလးကျဖဴစင္ေနေတာ့ ပိုစိတ္မေကာင္းျဖစ္မိတာ

စိတ္မေကာင္းဘူး ဆရာေလးရယ္

ဟုတ္တယ္

စိတ္‌မ‌ေကာင္‌းစရာပါ။

ဟုတ္တယ္ရွင့္

စိတ္မေကာင္းျဖစ္မိပါတယ္

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63585.64
ETH 3035.86
USDT 1.00
SBD 3.84