Introducing myself with steemit community

in #mylife7 years ago
English Version Hi everyone!

My name is Kyaw Min, but all just call me lovely 'Ko Kyaw'.I am 22 years old.I come from Kalay Township, Sagaing Division.It is in Myanmar. My father was a good farmer and my mother was a nice housewife. My mother had passed away from the world when I was 9 years old and my father had died in my native home about 3 month ago since his age was 63 years. Now,I am living with a lad brother ,step mother,my younger brother that born from father and next mother ,concerned with younger sister with step mother and I have sibling five brothers and only one sister that born from same parents.Even one brother died with Malaria fever at his 9 standard. My siblings married your lovers.Do you confuse about myself?

My favourite movie is " three idiots"that is india film. I really like " Pan Daung "book written by Sir Lin Gar Yee Kyaw.I also like sports such as football and volleyball.I enjoy listening music at leisure time.

Yesterday, my best friend proudly introduced Steemit which is very popular in every country, everywhere. Now, I am begining in Steemit as I will post my hobby contents and will earm Steem Dollars from it.I hope you give me a hand related to Steemit as I haven't still followers. I will try the best with Steemit.

ျမန္မာပိုင္း က႑

ကြၽန္ေတာ္၏နာမည္က ေက်ာ္မင္းပါ။အားလံုးကေတာ့ ခ်စ္စနိုးနဲ႔ ကိုေက်ာ္လို႔ပဲ ေခၚၾကပါတယ္။ကြၽန္ေတာ္အသက္ ၂၂ႏွစ္ပါ။ကြၽန္ေတာ္ဇာတိက စစ္ကိုင္းတိုင္း ကေလးၿမိဳ႕နယ္ကပါ။ျမန္မာျပည္ထဲကေပါ့။ကြၽန္ေတာ့္အေဖကေတာ့ လယ္သမားေကာင္း တစ္ေယာက္ျဖစ္ခဲ့ၿပီး အေမကေတာ့ အိမ္႐ွင္မေကာင္းတစ္ေယာက္ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ကြၽန္ေတာ္အေမက ကြၽန္ေတာ္ ကိုးႏွစ္သားကတည္းက ကမ႓ာေလာကႀကီးထဲကေန ထြက္ခြာသြားခဲ့ပါၿပီ။အေဖကေတာ့ လြန္ခဲ့ေသာ ၃လက သူ႔အသက္ ၆၃ႏွစ္အရြယ္မွာ ကြယ္လြန္သြားခဲ့ပါၿပီ။ယခုအခါမွာ ကြၽန္ေတာ္ဟာ လူပ်ိဳ အကိုတစ္ေယာက္၊မိေထြး၊အေဖနွင့္ေနာက္အေမ ေမြးဖြားေသာ ညီငယ္၊ ၎ဘက္မွ ပါလာေသာ ညီမငယ္တို႔နဲ႔အတူ ေနထိုင္ပါတယ္။ျပီးေတာ့ ကြၽန္ေတာ္မွာ မိဘစံုလင္စြာ ေမြးထားေသာ အကို ၅ေယာက္ႏွင့္ အမ တစ္ေယာက္ရိွပါတယ္။ဒါေတာင္ အကိုတစ္ေယာက္ သူ၉တန္းႏွစ္မွာ ငွက္ဖ်ားေရာဂါနဲ႔ ဆံုးပါးသြားခဲ့ပါတယ္။ေမြးခ်င္းေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား သူတို႔ခ်စ္သူေတြနဲ႔ လက္ထပ္ကုန္ၾကပါၿပီ။ကြၽန္ေတာ့္ အေၾကာင္းနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ႐ႈပ္သြားၿပီလား။

ကြၽန္ေတာ္ အႀကိဳက္ဆံုး ဇာတ္ကားကေတာ့ အိႏၵိယ ႐ုပ္႐ွင္ကားျဖစ္တဲ့ အ႐ူးသံုးေယာက္ ဆိုတဲ့ ဇာတ္ကားျဖစ္ပါတယ္။ဆရာ လကၤာရည္ေက်ာ္ေရးသားေသာ ပန္းေဒါင္း စာအုပ္ကိုလည္း အရမ္းႀကိဳက္ပါတယ္။ကြၽန္ေတာ္ဟာ ေဘာလံုးနဲ႔ ေဘာလီေဘာကဲ့သို႔ေသာ အားကစားကိုလည္း ႀကိဳက္ႏွစ္သက္ပါေသးတယ္။အားလပ္ခ်ိန္မွာ သီလ်င္းနားေထာင္ရတာလည္း ႏွစ္သက္ပါေသးတယ္။

မေန႔က ကြၽန္ေတာ့္ အခ်စ္ဆံုး သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္က ႏိုင္ငံတိုင္း ေနရာတိုင္း အရမ္း နာမည္ႀကီးေနတဲ့ Steemitကို ဂုဏ္ယူဝင့္ႂကြားစြာ မိတ္ဆက္ေပးခဲ့ပါတယ္။အခု ကြၽန္ေတာ္ ဝါသနာပါရာ အေၾကာင္းအရာေတြကို တင္လို႔ရသလို steemit postကေနၿပီး steem dollarေတြ ရလို႔ steemitကို စတင္ေနပါၿပီ။ followersမရိွေသးလို႔ ကူညီေပးၾကမယ္လို႔ ထင္ပါတယ္။Steemitကို အေကာင္းဆံုးႀကိဳးစားသြားပါ့မယ္။

#steemitmyanmar ![P70701-185320.jpg]()
Sort:  

အခ်ိန္မွီပါေသးတယ္ , tag list မွာ introducing yourself ဆိုတာထည့္ ေပးပါ, ၿပီးေတာ့ Steemit, Myanmar က တခုစီပါ, တြဲလ်က္မဟုတ္ပါ။

ဟုတ္အကို အခု စတင့္ေလ့လာေနပါတယ္ဗ်ာ ေက်းဇူးပါ အကို

အျခားသူမ်ား လူသစ္ေတြ အတြက္ ေရးထားတဲ့ ေကာင္းႏိုးရာရာ post မ်ားကို ရွာေဖြ ဖတ္ ရႈပါ။ steemit Myanmar community ကႀကိဳဆိုပါတယ္။

ဟုတ္ကဲ့အကို မ႐ွင္းတာ ရိွင္ လာေမးဦးမယ္ေနာ္အကို...ေက်းဇူးပါ အကို

Congratulations @foreverwithyou! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You published your First Post
You got a First Vote

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Congratulations @foreverwithyou! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes
Award for the number of comments

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

ဘုတ္ ပီးp

သနားစရာပါလားေနာ္..

င့္ ေက်ာ္မင္းျဖစ္ျပီး စစ္ကိုင္းေျပာင္းသြားျပန္ျပီ တတ္လဲတတ္နိုင္တယ္ နာသိဒယ္ေနာ္

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62441.36
ETH 2940.53
USDT 1.00
SBD 3.59