Beautyful place

in #nature6 years ago

A beautyful place in nature with colorful flowersFB_IMG_1519929242396.jpg the most wonderful View , remember me of a warm summer day. Photo source Google Images

Sort:  

Buna, @doinita! Îmi amintesc ca ai făcut un comment la o postare de a mea si știu ca te-am întrebat atunci dacă ești românca. Nu îmi amintesc,însă, dacă ești pe canalul Discord creat pt comunitatea de romani., sau dacă te-ai alăturat @romaniaball. Dacă da, ma bucur si enjoy... dacă nu sa stii ca ești binevenita!
Apropo, îmi place fotografia... daaa, ne e dor de vara, de soare si concediu... 🌞😉

Bună, încă nu m am înscris pe discord, nici nu știam de @romaniaball, acum am aflat. Mă bucur că îți place postarea mea

Buna, @doinita! acesta este linkul pentru Discord Romania: https://discord.gg/Qkt9N7
Aici gasesti @steemromania
Sunt dicutii bune acolo si poti sa pui intrebari daca nu esti inca familiarizat cu platforma Steemit. Romanii nostri ofera cu drag ajutor! Te asteptam!!!
Daca mai stii romani pe platforma te rog informeaza-i si pe ei. Succes!

Thank You very much my friend

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60986.03
ETH 2921.26
USDT 1.00
SBD 3.57