You are viewing a single comment's thread from:

RE: Summer is here, and all the plants are loving it - a small photo series of what I found in my garden

in #nature6 years ago

Mange fine vårbilete her @Valth
Det første biletet av planten i Myotis familien meiner eg kanskje er ein Åkerminneblom eller Åkerforglemmegei (Mytotis arvensis)
Grunnen til at eg trur det kan vera ein slik er at dei har blomstring frå mai.
Elles vil eg tru at det er ein Engminneblom eller Engforglemmegei (Myotis scorpioides) I følge ein flora eg har sjekka blomstrar dei frå juli til august. Elles er storleiken på kronblada på engminneblomen 6-9 mm brei. Dvs. tvers over eller diamter på sjølve blomen.
Storleiken på åkerminneblomen er berre 3-4 mm tvers over.

Med vennleg helsing
@Siggjo

PS. Ynskjer du helst av kommentarane vert publiserte på engelsk her sidan du tydeleg vender deg til eit internasjonalt publikum?

Sort:  

Hei @siggjo! Hyggelig at du tok turen innom bloggen min :)

Jeg tror det kan stemme med Åkerforglemmegei/Åkerminneblom (Mytotis arvensis) som du sier, da det er ganske usannsynlig at det har kommet Engforglemmegei på denne tiden av året. Jeg fant frem min flora, og den sa også at Engforglemmegei tidligst dukket opp i juli. Kanskje jeg får finne frem linjal etterpå, så kan vi få en litt sikrere identifikasjon.

For min del spiller det ingen rolle om dere som er norske skriver på norsk eller engelsk her. Jeg synes jo det er kjekt å få skrevet litt norsk her inne også, så du trenger ikke å skifte til engelsk med mindre du selv ønsker det.

Hilsen @valth

Takk for grei oppdatering @Valth
Fint du synest det er greitt at eg kommenterer på norsk. Skal eg skriva på engelsk må eg jobba meir med teksten.
Elles synest eg billa som er avbilda liknar på ei liljebille (Lilioceris lilii). Ved å studere biletet ditt, kan det sjå ut som billa du har fotografert har delvis raude føtter nærast kroppen, Ei liljebille ser ut til å ha heilt svarte bein, så eg er usikker på om det er denne likevel.

Med vennleg helsing
@Siggjo

Takk for et godt forslag. Etter å ha sett litt på det lurer jeg på om det kan være Lilioceris merdigera, en annen art fra samme slekten til liljebille (L. lilii). De ser i og for seg veldig like ut, men har forskjellig farge på ben og hode.

Temmeleg sikker på at du funnet den rette billen no @Valth
Billen du har fotografert stemmer fint med de opplysninger som står under
arten Lilioceris merdigera. Lærte også at denne billen trivst særleg godt blant liljekonvall, så billen trivst i eit velduftande miljø.

Med vennleg helsing
@Siggjo

Det individet jeg fant satt på en storkonvall (Polygonatum multiflorum), som forsåvidt er veldig lik liljekonvall (men mye større). Så her er jeg enig i at det er stor sannsynlighet for at det er riktig identifisering.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63645.37
ETH 3067.90
USDT 1.00
SBD 3.81