kaj to wszyscy uciekocie, kajś gore?

in #nature4 years ago

Ludzie, pali się, że uciekacie ze Steemit? :)
Dopiero kilka dni temu, po dwóch latach szukania udało mi się znaleźć hasło do mojego konta na Steemit - a od razu dowiaduję się, że wszyscy już przenieśli się na jakieś HIVE.
hm... i moja euforia, że znalazłam hasło, jakoś dziwnie mi przeszła.

patka._.akrobatka_6.jpeg

fot. @artwirus

Sort:  

Dyć, loguj sie na Hive i smōl tyn steem.

synek, chyba mosz recht.

Zrób sobie power down tutaj, a steemy zamień na Hive za pomocą blocktrades/steem-engine, możesz dzięki temu podwoić swój wpływ na Hive. Oczywiście o ile się wybierasz ta.

Jak znalazłaś już hasło do steem i ma ono dwa lata, to pasuje też do Hive, więc wbijaj :D

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60953.94
ETH 2920.49
USDT 1.00
SBD 3.57