Pod Warszawą powstaje największy w Europie park wodny.

in #nd6 years ago

No, no... 32 zjeżdżalnie i 700 palm! Nie trzeb będzie wyjeżdżać na wczasy do Tunezji.
Przyznam, że zapowiada się imponująco.

https://video.wp.pl/i,najwiekszy-w-europie-park-wodny-powstaje-pod-warszawa-32-zjezdzalnie-700-palm,mid,2024409,cid,8051,klip.html?ticaid=11bd08

Sort:  

Z której strony Warszawy to będzie?

A właśnie nie wiem bo nie powiedzieli ale jak mowią, że w samym sercu Polski to pewnie gdzieś w kierunku Łodzi, może Żyrardów

Czyli ode mnie ZA Warszawą. Kurde, jak ja mam wszędzie daleko :P

Do jeziora masz blisko.

Wiesz co, zamiast ojojać(ojojojoj :)) to się znęcasz.

Wszyscy w Warszawie marzą żeby mieć tak blisko do jeziora jak Ty :P

A ja już wypoczywałam pod palmami. Tu co prawda jedna, ale było ich więcej.
001.jpg

Już się na niego czaję :) Zawsze to bliżej niż do Tropical Island :)

Ja tam będę jeździł tylko posiedzieć pod palmą.

Najbliższą palmę masz na rondzie, widziałam :)

Wiem, siedziałem pod nią już.

Wiesz ale to Tropical Island to żaden szał, dzikie tłumy, chlorowana woda i drogo pierońsko.

Ale mają flamingi! :) Trafiłam na promocję 2 za 1, może dlatego tak nie bolało ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 67776.21
ETH 3737.77
USDT 1.00
SBD 3.72