Zenzuur.....

in #nederlands6 years ago

Dit account wil ik eigenlijk gaan gebruiken om wat nieuws te belichten vanaf een andere kant, dan de meesten via de main stream media binnen krijgen.
In mijn ogen

CENSUUR


Dat brengt mij op het volgende punt over het zogenaamde klimaat

CENSUUR


Dat zou niet zo'n probleem zijn als we zouden erkennen dat de Isl

CENSUUR


En daarom is het zo belangrijk om alle kanalen te gebruiken die we hebben om duidelijk te maken dat

CENSUUR


Ik ben zo blij dat ik dit even vrijuit aan jullie kan meedelen, zodat je zelf je opinie omtrent de dingen die spelen kunt vormen.
Bedankt voor jullie tijd en stem in Maart

CENSUUR

Ik wilde zeggen, op de partij die het beste bij jou past, hier word je toch zuur van....?

zz4.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 63252.23
ETH 3035.50
USDT 1.00
SBD 3.73