You are viewing a single comment's thread from:

RE: Cross-stitch - my first steps / Haft krzyżykowy - moje pierwsze podejście

Bardzo ładna praca :) To na prawdę Twoja pierwsza? Brawo!

Uwielbiam haft krzyżykowy :)
Nie haftuję rzędami po pół krzyżyka ale robię "po całym krzyżyku", jestem samoukiem ale doszłam już do wprawy.
Są w sprzedaży schematy z nadrukiem, bardzo ułatwiają naukę tej techniki. Warto spróbować no i taki obrazek powstaje szybciej ;)

Zerknij na moje prace, kiedyś je pokazywałam tutaj: https://steemit.com/polish/@grecki-bazar-ewy/moje-haftowane-obrazy
Ups... to już było 2 lata temu. Szok ;)

Czekam na Twoje kolejne prace i pozdrawiam :)

Sort:  

Gdzie mojej sikoreczce do Twoich obrazów, są cudne. Oczywiście jak wpadłam na pomysł wyszywania, to od razu wyobrażałam sobie, że będę wyszywać takie cudności, ale jeszcze muszę nad taką wprawą popracować. Tym bardziej,że nie chcę używać gotowych kanw z nadrukiem (lubię sobie utrudniać).
A odpowiadając na Twoje pierwsze pytanie, kiedyś tam w podstawówce na technice uczyli nas wyszywać, ale to lata tak odległe, że się nie liczy, bo nic z tego nie pamiętam.
Dziękuję za miły komentarz :)

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67705.30
ETH 3767.13
USDT 1.00
SBD 3.73