Food and training

in #new6 years ago

IMG_1489.JPG

Hah my little lunch box. What you've been eating Today? Looking for friends in Steemit :) Please massage me and add me to friendlist. I will do the same :)

Siema! A wy co dzisiaj jecie? Jestem tu nowy I jeszcze nie dokońca ogarniam. Piszcie, dodawajcie, lajkujcie na pewno się odwdzięczę :)

Sort:  

Kurczak, sałata, papryka i pieczarki?

Dokładnie tak :) Jak dowuedziałeś się o steemit? Może pomożemy dobie wzajemnie i zalajkujemy prosty? Ja Twoje juz polubiłem. Pozdrawiam :) @jakfit

Ogólnie jestem na Steem już od ponad półtorej roku. Mały głos mogę ci dać, ale ogólnie to najlepiej zasłużyć dobrym postem pod tagiem #polish :)

Dzięki ;)

Congratulations @jakfit! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

aktualnie pływam, kiedyś byłem piłkarzem wyczynowym, diety nie prowadzę a muszę zbić z 80 na 74, żeby poprawić rekordy. Chcę żeby to była rekompozycja przy diecie i ćwiczeniach ... co polecasz na rozbudowę beztłuszczowej masy ciała?

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.13
JST 0.031
BTC 61372.29
ETH 2888.95
USDT 1.00
SBD 3.62